3+4 inkl mere tydeligt billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
11 svar
13 synes godt om
29. april 2013

superwat

Så fik jeg taget et billede.

Har tisset helt vildt idag, så det er vel klart at testen, som jeg lige var forbi lægen og tage nu ikke kunne vise noget?

Eller også er denne bare falsk..

Det er 1. gang i mit at jeg har en positiv test - har testet ret mange gange i mit liv.

Håber og krydser for at jeg kan regne med denne!

Skal ned med urinprøve imorgen formiddag

´Krydser fingre for at jeg kan regne med denne!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Miss Kat

Den er da super positiv. Tillykke! Jeg tror ikke, den kan blive SÅ falskt positiv. 

Anmeld

29. april 2013

superwat

Miss Kat skriver:

Den er da super positiv. Tillykke! Jeg tror ikke, den kan blive SÅ falskt positiv. 

Jeg har også allerede mange symptomer og har haft det i noget tid nu, så håber og tror på at testen hos lægen imorgen med morgenurin bliver positiv

Og mange tak!

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

superwat skriver:

Så fik jeg taget et billede.

Har tisset helt vildt idag, så det er vel klart at testen, som jeg lige var forbi lægen og tage nu ikke kunne vise noget?

Eller også er denne bare falsk..

Det er 1. gang i mit at jeg har en positiv test - har testet ret mange gange i mit liv.

Håber og krydser for at jeg kan regne med denne!

Skal ned med urinprøve imorgen formiddag

´Krydser fingre for at jeg kan regne med denne!!!

Den er meget positiv !!! stort tillykke med den Mille spire 

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

malle23 skriver:

Den er meget positiv !!! stort tillykke med den Mille spire 

Lille spire *

Anmeld

29. april 2013

superwat

malle23 skriver:

Lille spire *

Tusind tak, men hvordan skal jeg forholde mig til den urinprøve jeg fik her ved 15-tiden? det var sekrætæren som tog den, og jeg synes hun var hurtig til at sige, at den ikke var positiv, så smed hun den ud lige bagefter. Men min urin var stort set gennemsigtig, da jeg jo render på toilet hele tiden pt.

Anmeld

29. april 2013

Karla

superwat skriver:

Tusind tak, men hvordan skal jeg forholde mig til den urinprøve jeg fik her ved 15-tiden? det var sekrætæren som tog den, og jeg synes hun var hurtig til at sige, at den ikke var positiv, så smed hun den ud lige bagefter. Men min urin var stort set gennemsigtig, da jeg jo render på toilet hele tiden pt.

Det tror jeg ikke du skal tænke så meget over. Hvis du tisser meget ofte er der jo ikke rigtig noget hcg til stede, når du ikke er længere henne. Man siger jo at urinen skal være i blæren i 4 timer, for at man kan regne med det, når det er så tidligt

Hvis du tager en ny test imorgen tidlig, vil den sikkert være positiv igen og så kan du jo tage en urinprøve fra om morgenen med til lægen, så er du i hvert fald sikker på at det har været længe nok i blæren

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

superwat skriver:

Jeg ville ikke tænke så meget over det, det er helst sikkert fordi du har haft tisset meget, så din urin bare har været for tynd. Det billede du har lagt op er jo klart POSITIVT, og jeg har aldrig fået sådan en tydelig test streg, jeg fik svage streger hele tiden og jeg er 26+5 i dag.

Så jeg ville bare glæde mig over at være gravid, hvis jeg var dig

Anmeld

29. april 2013

superwat

malle23 skriver:

Jeg ville ikke tænke så meget over det, det er helst sikkert fordi du har haft tisset meget, så din urin bare har været for tynd. Det billede du har lagt op er jo klart POSITIVT, og jeg har aldrig fået sådan en tydelig test streg, jeg fik svage streger hele tiden og jeg er 26+5 i dag.

Så jeg ville bare glæde mig over at være gravid, hvis jeg var dig

Jeg har et rigtig tæt bånd til min mor, så jeg ringede til hende og snakkede med hende om det, hun blev nærmest mere bekymret end mig.
Sikkert fordi der jo kan ske mange komplikationer i starten af graviditeten.

og her d. 17. maj tager vi 3 uger til USA min kæreste og jeg - så håber ikke jeg får kvalme og den slags og vi bare kan nyde turen og at den lille spire kan klare flyveturen

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

superwat skriver:

Jeg har et rigtig tæt bånd til min mor, så jeg ringede til hende og snakkede med hende om det, hun blev nærmest mere bekymret end mig.
Sikkert fordi der jo kan ske mange komplikationer i starten af graviditeten.

og her d. 17. maj tager vi 3 uger til USA min kæreste og jeg - så håber ikke jeg får kvalme og den slags og vi bare kan nyde turen og at den lille spire kan klare flyveturen

Der kan ske meget ja, men langt de fleste graviditeter går godt, men kender alt til bekymringerne! Selvfølgelig kommer der ikke til at ske noget med jeres lille spire

Og rigtig god tur til USA, jeg har fløjet to gange i min graviditet, og det tager bebsen slet ikke skade af  Nyd i bare turen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.