Øretermometer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
16 svar
3 synes godt om
29. april 2013

Alexander&Lærke

nogen som ar erfaring med sådan et, kan man regne med det? Og hvad kan anbefales? 

min datter er panisk når hun skal have taget temperatur med et til numsen som jeg enligt hælder mest til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Alexander&Lærke skriver:

nogen som ar erfaring med sådan et, kan man regne med det? Og hvad kan anbefales? 

min datter er panisk når hun skal have taget temperatur med et til numsen som jeg enligt hælder mest til.

Vi bruger denne her 

http://www.med24.dk/hjemmetest/digital-termometer/braun-thermoscan-oretermometer-irt-4020/product_info.php/cPath/44_82/products_id/5265

den er rigtig god. Kan købes mange steder

Anmeld

29. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
merethe skriver:

Vi bruger denne her 

http://www.med24.dk/hjemmetest/digital-termometer/braun-thermoscan-oretermometer-irt-4020/product_info.php/cPath/44_82/products_id/5265

den er rigtig god. Kan købes mange steder

Det er det samme vi har - og vi bruger det alle 4. Jeg kan kun anbefald det 

Anmeld

29. april 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

De er ikke særlig præcise i forhold til et i numsen så du ska nok vurdere om det er det der ska til også ligge ludt oven i

Anmeld

29. april 2013

Alexander&Lærke

Månsson skriver:

De er ikke særlig præcise i forhold til et i numsen så du ska nok vurdere om det er det der ska til også ligge ludt oven i

Nej det er jo det jeg ved, men alternativet er at det bliver med vold ellers og syntes det er syndt at eg skal holde hende fast så længe det tager hun spænder sammen og skriger panisk og hun har ofte feber. Så det ville være rart at vide hvor højt den ligger også  hvis man skal sige det til lægen hvis de blive behov for det. 

Anmeld

29. april 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Nej det er jo det jeg ved, men alternativet er at det bliver med vold ellers og syntes det er syndt at eg skal holde hende fast så længe det tager hun spænder sammen og skriger panisk og hun har ofte feber. Så det ville være rart at vide hvor højt den ligger også  hvis man skal sige det til lægen hvis de blive behov for det. 

Ka sagtens forstå dig... Jeg tror bare at det os handler om at købe et godt et.. Det ka godt ske det er dyrt så men der er bare ik noget ved at købe et som ik måler ordentligt alligevel.. Og hvis man ligge 1/2grad til ca så passer det ca.. sådan er det vi har på mit arbejde i hvert fald

Anmeld

30. april 2013

Alexander&Lærke

Månsson skriver:

Ka sagtens forstå dig... Jeg tror bare at det os handler om at købe et godt et.. Det ka godt ske det er dyrt så men der er bare ik noget ved at købe et som ik måler ordentligt alligevel.. Og hvis man ligge 1/2grad til ca så passer det ca.. sådan er det vi har på mit arbejde i hvert fald

Hva type er det så? Tænker at man når hun ikke er syg kan måle hvordan hendes normale temperatur ligger så har man jo noget rette sig efter. 

Anmeld

30. april 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Hva type er det så? Tænker at man når hun ikke er syg kan måle hvordan hendes normale temperatur ligger så har man jo noget rette sig efter. 

Åh ka ik huske hva det hedder det er et børneafdelingen har anbefalet når det nu sku være et øre termometer

Anmeld

30. april 2013

modesty

Nej du kan ikke regne med det. Vores måler cirka 1-1,5 grad forkert. Vi har det Braun som der bliver linket til længere oppe i tråden. Jeg snakkede med lægen som sagde at det er gældende for dem alle.

Man kan jo bruge det på den måde at hvis det måler over 37 så ved man at bebs har feber. Men du kan ikke bruge det til at måle en præcis temperatur.

Anmeld

30. april 2013

B&J

vi har købt den fra apoteket og den har ALDRIG slået fejl selv om den nu er 5år gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.