Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er alle sammen negative inu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor_til_2_unger skriver: De er alle sammen negative inu.
ok troede bare de skulle være lige tydelige. tak for svar
Anonym skriver: Min cyklus er meget ureglmæssig. Ka vise dig et billed fra denne her cyklus med alle min ægløsningsest ? Ved i iøvrig hvor man kan købe digitale æltest ?
Min cyklus er meget ureglmæssig. Ka vise dig et billed fra denne her cyklus med alle min ægløsningsest ?
Ved i iøvrig hvor man kan købe digitale æltest ?
Det var da lidt vildt. Kan da godt se du har lidt af en sag for der.. Studser dog lidt over at nogle mener de er negative? .. hvis man siger at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere.. For er de ikke også det på billedet?
Hvad siger din ÆL test så her i aften?
HHC88 skriver: Det var da lidt vildt. Kan da godt se du har lidt af en sag for der.. Studser dog lidt over at nogle mener de er negative? .. hvis man siger at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere.. For er de ikke også det på billedet? Hvad siger din ÆL test så her i aften?
Nej for teststregen er den der er længest væk fra det grønne felt og den er lidt svagere end kontrol stregen
Vil sige at du godt bare kan hoppe på manden fra nu af og tre dage frem Så skal den nok være der om fjorten dages tid, forhåbentlig Klø på
Ja det er vildt mærkeligt ik ?
Jamen her til aften er det det samme.. Synes satme det underligt..
esioul skriver: Nej for teststregen er den der er længest væk fra det grønne felt og den er lidt svagere end kontrol stregen
Sådan ser alle mine postive test ud. De bliver aldrig ligeså tykke som den anden.
Pägen skriver: Vil sige at du godt bare kan hoppe på manden fra nu af og tre dage frem Så skal den nok være der om fjorten dages tid, forhåbentlig Klø på
Tusind tak for svar. Vil jeg gøre
Maja84 skriver: Jeg ville nok spare antallet af test, en om dagen og så de digitale, har haft samme problem som dig, min har set ud som din er nu, hvor den både har været positiv og negativ :s
Jeg ville nok spare antallet af test, en om dagen og så de digitale, har haft samme problem som dig, min har set ud som din er nu, hvor den både har været positiv og negativ :s
Okay tak for svar. Synes også det er vildt mærkeligt. Men vil prøve at tage en test om små 2 ugers tid, også se hva den siger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128