Så den positiv. Er i enige piger? Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De er alle sammen negative inu.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

De er alle sammen negative inu.  

ok troede bare de skulle være lige tydelige. tak for svar 

Anmeld

29. april 2013

HHC88

Anonym skriver:

Min cyklus er meget ureglmæssig. Ka vise dig et billed fra denne her cyklus med alle min ægløsningsest ?

Ved i iøvrig hvor man kan købe digitale æltest ?

Det var da lidt vildt. Kan da godt se du har lidt af en sag for der.. Studser dog lidt over at nogle mener de er negative? .. hvis man siger at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere.. For er de ikke også det på billedet?

Hvad siger din ÆL test så her i aften?

Anmeld

29. april 2013

esioul

HHC88 skriver:

Det var da lidt vildt. Kan da godt se du har lidt af en sag for der.. Studser dog lidt over at nogle mener de er negative? .. hvis man siger at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere.. For er de ikke også det på billedet?

Nej for teststregen er den der er længest væk fra det grønne felt og den er lidt svagere end kontrol stregen

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Vil sige at du godt bare kan hoppe på manden fra nu af og tre dage frem Så skal den nok være der om fjorten dages tid, forhåbentlig Klø på

Anmeld

29. april 2013

Kløver

Jeg ville nok spare antallet af test, en om dagen og så de digitale, har haft samme problem som dig, min har set ud som din er nu, hvor den både har været positiv og negativ :s

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Ja det er vildt mærkeligt ik ?

Jamen her til aften er det det samme.. Synes satme det underligt.. 

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej for teststregen er den der er længest væk fra det grønne felt og den er lidt svagere end kontrol stregen

Sådan ser alle mine postive test ud. De bliver aldrig ligeså tykke som den anden. 

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Pägen skriver:

Vil sige at du godt bare kan hoppe på manden fra nu af og tre dage frem Så skal den nok være der om fjorten dages tid, forhåbentlig Klø på

Tusind tak for svar. Vil jeg gøre 

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville nok spare antallet af test, en om dagen og så de digitale, har haft samme problem som dig, min har set ud som din er nu, hvor den både har været positiv og negativ :s

Okay tak for svar. Synes også det er vildt mærkeligt. Men vil prøve at tage en test om små 2 ugers tid, også se hva den siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.