Uha min store baby ska snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Suk ja Alberte ska jo snart til at starte i pasning, så i dag har vi været oppe og besøge den dp vi har fået tilbudt og vuggestuen. Det er en dobbelt dp, hvor både manden og konen er dp'er og de virker bare så søde, og vi kender flere der har været rigtig glade for dem. Og de bor kun 2 minutters gang fra os. Praktisk!

Vuggestuen virkede også rigtig god, men jo helt klart mere som en institution. Der er 3-4 flere børn på stuen, men jo så også mere personale og udd pædagoger. Jeg sætter stor pris på det faglige, da jeg selv er udd pæd.

Syntes begge steder virker rigtig gode og puha det er svært at vælge. Men jeg ka slet ik forstå at min lille baby, slet ik er så lille længer!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Alexander&Lærke

Nej det er mærkeligt når de skal til at ud i verden, var samme sted for et år siden. Og når først hverdagen begynder så går det bare så stærkt. Vi har vagt dp da vi havde den samme til vores søn og blev meget glad for hende, hun er så sød ved børnene og aldrig syg, hendes mand er på efterløn og giver gerne nap med. Så det ar ikke svært at vælge her. Men vores børne ins 0-2 år. Ligger ogspå sammen med bh og der er 100-130 børn i et hus det syntes jeg er alt for mange og det har slet ikke været godt for vores søn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.