3+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
12 svar
4 synes godt om
29. april 2013

superwat

Kunne ikke vente mere, så jeg prøvede. Jeg sidder bare og kigger ud i luften nu og håber at jeg ser rigtigt på testen...håber jeg kan være glad nu??? mit kamera i Tlf er ikke særlig skarpt. Taget med urin her kl lidt i elleve. Har taget mange tests igennem mit liv, men har aldrig troet på at denne resultat skulle komme! Wauw!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

ønskebørn74

superwat skriver:

Kunne ikke vente mere, så jeg prøvede. Jeg sidder bare og kigger ud i luften nu og håber at jeg ser rigtigt på testen...håber jeg kan være glad nu??? mit kamera i Tlf er ikke særlig skarpt. Taget med urin her kl lidt i elleve. Har taget mange tests igennem mit liv, men har aldrig troet på at denne resultat skulle komme! Wauw!

Billedet mangler..

Anmeld

29. april 2013

superwat

superwat skriver:

Billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

BabyDrømme23

superwat skriver:

Vil se billede Er den lige klar som min streg eller ? 

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

superwat skriver:

Billede

Prøv at tage et billede uden blitz..

Anmeld

29. april 2013

BabyDrømme23

Waw den er det Den ser ud til at være endnu tydligere end min. 

Tillykke 

Anmeld

29. april 2013

Valle81

Ser flot positiv ud:0)

Anmeld

29. april 2013

superwat

ønskebarn74 skriver:

Prøv at tage et billede uden blitz..

Min telefon tager ikke bedre billeder, med eller uden blitz og det er det eneste kamera jeg har lige her

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

superwat skriver:

Min telefon tager ikke bedre billeder, med eller uden blitz og det er det eneste kamera jeg har lige her

Det gule genskin går væk.. 

Anmeld

29. april 2013

superwat

Tager et bedre billede i aften med mit kamera hjemme. Kæresten skal have det at vide i aften, hvordan fortalte I det på en mindeværdig måde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.