Jeg hader min mave!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
4 svar
3 synes godt om
28. april 2013

EnSødMor

Ja, det er lige hvad jeg gør!

jeg har tabt mig ca 30 kilo siden september, hvor jeg fødte vores pige, har så fået sådan en rigtig hænge mave! 

Ja jeg ved godt at kroppen forandre sig efter en graviditet, men det går mig virkelig på! Er der nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre? - Vil jo også gerne have et barn mere inden for 2 år, så en operation vil jo ikke hjælpe en skid? ;( 

øv, er godt nok ked af at det skal hænge sådan! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Maja88

Frk-S skriver:

Ja, det er lige hvad jeg gør!

jeg har tabt mig ca 30 kilo siden september, hvor jeg fødte vores pige, har så fået sådan en rigtig hænge mave! 

Ja jeg ved godt at kroppen forandre sig efter en graviditet, men det går mig virkelig på! Er der nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre? - Vil jo også gerne have et barn mere inden for 2 år, så en operation vil jo ikke hjælpe en skid? ;( 

øv, er godt nok ked af at det skal hænge sådan! 

Træning..

Valnødder og lever

Anmeld

28. april 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Træning..

Valnødder og lever

Svinelever mener jeg endda

Anmeld

28. april 2013

Bebsen

Lige op til min graviditet tabte jeg 25 kg, tog det hele på under graviditeten og har nu næsten smidt det hele igen - MEN jeg har faktisk ikke så meget lyst til at tabe mig de sidste kg, for huden på min mave er SÅ løs, og det vil kun blive endnu værre! Løs som i at veninder på en sød måde spørger mig om jeg har overvejet at få det opereret.... Det er ikke noget jeg kan træne op, og ja, det er sku et hak i selvtilliden!

Anmeld

29. april 2013

EnSødMor

Bebsen skriver:

Lige op til min graviditet tabte jeg 25 kg, tog det hele på under graviditeten og har nu næsten smidt det hele igen - MEN jeg har faktisk ikke så meget lyst til at tabe mig de sidste kg, for huden på min mave er SÅ løs, og det vil kun blive endnu værre! Løs som i at veninder på en sød måde spørger mig om jeg har overvejet at få det opereret.... Det er ikke noget jeg kan træne op, og ja, det er sku et hak i selvtilliden!

Jeg tror hellere ikke at jeg kan træne mit væk, jeg prøver og prøver ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.