Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal snart til tupperware aften og har aldrig været til det før.
Så vil gerne lige høre om hvor lang tid sådan noget cirka tager og hvordan man gør med bestilling og betaling
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: DJeg skal snart til tupperware aften og har aldrig været til det før. Så vil gerne lige høre om hvor lang tid sådan noget cirka tager og hvordan man gør med bestilling og betaling
DJeg skal snart til tupperware aften og har aldrig været til det før.
Tauf skriver: Det tager ca 2 timer. De fortæller dig hvordan du bestiller. Du kan sikkert godt betale med det samme. Ellers skal man betale til den der holder det:-):-)
Det tager ca 2 timer. De fortæller dig hvordan du bestiller. Du kan sikkert godt betale med det samme. Ellers skal man betale til den der holder det:-):-)
Okay, men kan jeg godt vente med at betale? eller skal jeg have penge på mig så jeg kan betale med det samme?
Barnepigen skriver: Okay, men kan jeg godt vente med at betale? eller skal jeg have penge på mig så jeg kan betale med det samme?
Louise :-) skriver: Man plejer at skulle betale inden for en uge, da konsulenten skal bruge pengene til at betale for varerne
Man plejer at skulle betale inden for en uge, da konsulenten skal bruge pengene til at betale for varerne
Okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128