Er den graviditetstest positiv? Hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

BabyDrømme23

Martsbaby skriver:

Åååh.. jeg var i hvert fald over 6 uger henne da stregerne var ens i farve

Så hvis du "kun" er i uge 4+ noget, så er det en fin fin fin fin test du har kunnet lave

Er du testfreak som mig, så køb en Clear Blue Digital, den lyver ikke!

ok  Så er jeg mere rolig, har også overvejet at købe en af de teste 

Tror jeg er 4 +2 ved ikke helt fordi min cyklus er ca 30 dage, det vil sige det er dag 32 siden første mens første dag. Om man tæller uger fra første mens dag, så er det jo 4 +4, men tror det forrige er det man skal beregne ud fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

ano14316

BabyDrømme23 skriver:

Håber, men tør ikke tro på det 

Det som gør mig så meget i tvivl er fordi, min morgenurin har stået på toilettet næsten 6 timer, min kæreste har været i bad i løbet af de timer, for at være præcis så har det stået i en tom vatpindedåse(havde ikke andet), og det utætte låg har været på. Temperaturen inde på toilettet er sådan almindelig tror jeg.

Den næste streg kom i hvert faldt indenfor 3 min, tog ikke tid med ur  

Tænker på om der kan komme flere hCG hormoner i urinen om den står så lang tid? Og om damp eller noget kan påvirke gyldigheden af urinen? Og er der noget med om man holder pinden for længe i urinen så kan den vise forkert resultat? (holdt den ikke særlig længe der nede, ca 7 sekunder tror jeg)

Det står på vejledningen at den positive test viser sig allerede indenfor 1 min og efter 3 min skulle den vise det negative resultat om den er negativ.

Det er aller første gang jeg har prøvet at tage en graviditetstest, så er så bange for at jeg har lavet et eller andet forkert.

Min mens burde være dukket op i går  Det er dag 31 i dag.

Men altså, hvad siger i? kan jeg tro på den? 

Selvom du skriver alle der der fejlfaktore, så vil jeg stadig tro den er positiv.. HCG findes kun i urinen hvis man er gravid.. eller ikke.. Og kan ikke forestille mig hvor det ellers skulle kommer fra.. 

TILLYKKE

Anmeld

29. april 2013

pernie89

Stort tillykke - Den test vil jeg godt kunne stole på..

Anmeld

29. april 2013

BabyDrømme23

ano14316 skriver:

Selvom du skriver alle der der fejlfaktore, så vil jeg stadig tro den er positiv.. HCG findes kun i urinen hvis man er gravid.. eller ikke.. Og kan ikke forestille mig hvor det ellers skulle kommer fra.. 

TILLYKKE

Dejligt at høre  Så kan jeg vist stole på det  

Tak tak  

Anmeld

29. april 2013

MorDk

I dén grad! TILLYKKE ♥

Anmeld

29. april 2013

BabyDrømme23

Tak 

Anmeld

29. april 2013

MariaKyedDK

BabyDrømme23 skriver:

Håber, men tør ikke tro på det 

Det som gør mig så meget i tvivl er fordi, min morgenurin har stået på toilettet næsten 6 timer, min kæreste har været i bad i løbet af de timer, for at være præcis så har det stået i en tom vatpindedåse(havde ikke andet), og det utætte låg har været på. Temperaturen inde på toilettet er sådan almindelig tror jeg.

Den næste streg kom i hvert faldt indenfor 3 min, tog ikke tid med ur  

Tænker på om der kan komme flere hCG hormoner i urinen om den står så lang tid? Og om damp eller noget kan påvirke gyldigheden af urinen? Og er der noget med om man holder pinden for længe i urinen så kan den vise forkert resultat? (holdt den ikke særlig længe der nede, ca 7 sekunder tror jeg)

Det står på vejledningen at den positive test viser sig allerede indenfor 1 min og efter 3 min skulle den vise det negative resultat om den er negativ.

Det er aller første gang jeg har prøvet at tage en graviditetstest, så er så bange for at jeg har lavet et eller andet forkert.

Min mens burde være dukket op i går  Det er dag 31 i dag.

Men altså, hvad siger i? kan jeg tro på den? 

Hold nu op den er positiv den tisse-stav der

Kæmpe Stort TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

29. april 2013

BabyDrømme23

MariaKyedDK skriver:

Hold nu op den er positiv den tisse-stav der

Kæmpe Stort TILLYKKE med graviditeten

endnu engang tak  

Så er der vist ingen tvivl længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.