Er det tigerspring...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2013

FruK

Min skønne tøs er 16 uger og midt i et tigerspring.

Hun er gået fra at sove 3-4 timer i træk hver dag i barnevognen til at sove max 45 minutter ad gangen - ofte kun 20 - om dagen. Uanset om hun er inde eller ude.

Er det også tigerspringet der er skyld i det?
Og kommer det mon tilbage?

Hun bliver meget hurtigt træ og pjevset og ville nok have godt af at komme tilbage til den lange lur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

FruK

...

Anmeld

28. april 2013

2babygirls

FruK skriver:

Min skønne tøs er 16 uger og midt i et tigerspring.

Hun er gået fra at sove 3-4 timer i træk hver dag i barnevognen til at sove max 45 minutter ad gangen - ofte kun 20 - om dagen. Uanset om hun er inde eller ude.

Er det også tigerspringet der er skyld i det?
Og kommer det mon tilbage?

Hun bliver meget hurtigt træ og pjevset og ville nok have godt af at komme tilbage til den lange lur...

Jeps... Tigeren ødelægger også min baby.

ligger pt i vores seng med min lille tryghedsnarkoman. Vi er heldigvis på vej ud af denne tiger 

Anmeld

28. april 2013

FruK

Baby2påvej skriver:

Jeps... Tigeren ødelægger også min baby.

ligger pt i vores seng med min lille tryghedsnarkoman. Vi er heldigvis på vej ud af denne tiger 

Uh, hvor jeg glæder mig!! Mor kunne nemlig også godt bruge et par timers fred midt på dagen! 

Heldigvis sover hun da stadig godt om natten, selvom hun er lidt sværere at få til at sove, end hun plejer.

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Kan det sagtens være

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

Sådan en periode havde vi også men det gik over igen

Anmeld

28. april 2013

FruK

Miss BananaHammock skriver:

Sådan en periode havde vi også men det gik over igen

Dejligt at høre!! 

Det er faldet sammen med at vi var indlagt og hun så pludselig er meget sværere at få til at sove og kan vågne SKRIGENDE, når hun har sovet lidt. Og så er svær at få til at falde til ro igen. Så måske en kombination af sygehus og tigerspring...?! 

Men dejligt i hvert fald, at det (måske?) holder op igen... 

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

FruK skriver:

Dejligt at høre!! 

Det er faldet sammen med at vi var indlagt og hun så pludselig er meget sværere at få til at sove og kan vågne SKRIGENDE, når hun har sovet lidt. Og så er svær at få til at falde til ro igen. Så måske en kombination af sygehus og tigerspring...?! 

Men dejligt i hvert fald, at det (måske?) holder op igen... 

De er så let påvirkelige så det kan sagtens være en kombi. Når vi har været ude - feks som i denne weekend hvor vi har været væk hjemmefra i tre dage og været til konfirmation, reagerer vores søn ofte enten ved at sove hele dagen næste eller ved ikke at sove og være helt umulig. Han er tydeligt overstimuleret!

Har du den app der hedder vidunderlige uger? Der kan du følge med i det tigerspring hun bevæger sig i.

Anmeld

28. april 2013

FruK

Miss BananaHammock skriver:

De er så let påvirkelige så det kan sagtens være en kombi. Når vi har været ude - feks som i denne weekend hvor vi har været væk hjemmefra i tre dage og været til konfirmation, reagerer vores søn ofte enten ved at sove hele dagen næste eller ved ikke at sove og være helt umulig. Han er tydeligt overstimuleret!

Har du den app der hedder vidunderlige uger? Der kan du følge med i det tigerspring hun bevæger sig i.

Ja, den har jeg. Den er god at ha'! 

Men var i tvivl om, om det med søvnen også skyldtes tigerspringet - det synes jeg ikke der står.

Irriterende når man lige har fået en god rytme med en fin, lang lur i barnevognen hver dag.

Og så vil hun gerne ligge med babs i munden det meste af dagen... Av av... 

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

FruK skriver:

Ja, den har jeg. Den er god at ha'! 

Men var i tvivl om, om det med søvnen også skyldtes tigerspringet - det synes jeg ikke der står.

Irriterende når man lige har fået en god rytme med en fin, lang lur i barnevognen hver dag.

Og så vil hun gerne ligge med babs i munden det meste af dagen... Av av... 

Ja jeg glæder mig også altid for tideligt når det hele går godt, for så ændres det altid dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.