Hvilke ÆL teste vil I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. april 2013

CH2012

Hejsa.

Hvilke ÆL teste ville I anbefale, hvis I skulle anbefale nogen?  Min kæreste og jeg har aftalt, at vi ikk vil gøre brug af teste, fordi det "bare" skal komme når det kommer (ja, ja... Den er god med os )
Men vores "problem" er, at min kæreste har nogle problemer med lidt forsnævring af hans forhud, så han får rifter i forhuden efter sex. Altså kan vi ikk have sex flere dage i streg, og i det hele taget kan der nogle gange godt gå en hel uge imellem, at vi kan have sex (Og nogle gange længere tid) Så vil gerne prøve at "ramme" så tæt på som muligt... Nogle gange er vi heldige, at vi en enkelt gang kan have sex med en dags mellemrum, men så skal han også have noget "healing-tid"

Så overvejer om vi skulle prøve æl-test (kun i overvejelserne stadig) - så hvad for nogle ville I anbefale hvis det var?

God resterende søndag derude...  Og sikken et dejligt vejr det er i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

CH2012

CH2012 skriver:

Hejsa.

Hvilke ÆL teste ville I anbefale, hvis I skulle anbefale nogen?  Min kæreste og jeg har aftalt, at vi ikk vil gøre brug af teste, fordi det "bare" skal komme når det kommer (ja, ja... Den er god med os )
Men vores "problem" er, at min kæreste har nogle problemer med lidt forsnævring af hans forhud, så han får rifter i forhuden efter sex. Altså kan vi ikk have sex flere dage i streg, og i det hele taget kan der nogle gange godt gå en hel uge imellem, at vi kan have sex (Og nogle gange længere tid) Så vil gerne prøve at "ramme" så tæt på som muligt... Nogle gange er vi heldige, at vi en enkelt gang kan have sex med en dags mellemrum, men så skal han også have noget "healing-tid"

Så overvejer om vi skulle prøve æl-test (kun i overvejelserne stadig) - så hvad for nogle ville I anbefale hvis det var?

Ikk nogen der vil anbefale nogen ægløsningsteste?

Anmeld

28. april 2013

Rockertand

CH2012 skriver:

Hejsa.

billige-teste.dk

Måske din kæreste skulle overveje en omskæring?

Anmeld

28. april 2013

CH2012

Rockertand skriver:

billige-teste.dk

Måske din kæreste skulle overveje en omskæring?

Tak... 

Det er meget overvældende for ham med en omskæring, (desuden er det heller ikk bare lige til, når man har været vant til at have sin forhud) men han skal have lavet en snit... Så det bliver lidt løsere. Det håber og regner vi med kommer til at hjælpe.

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Klart de digitale, ellers dem fra netto, er dem jeg har haft bedst erfaring med udover de digitale, men de digitale vinder klart

Fraråder apotekets, som var svære at aflæse, kunne svinge op og se positive ud ved negativ, og vise negativ ved æl

Anmeld

28. april 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Klart de digitale, ellers dem fra netto, er dem jeg har haft bedst erfaring med udover de digitale, men de digitale vinder klart

Fraråder apotekets, som var svære at aflæse, kunne svinge op og se positive ud ved negativ, og vise negativ ved æl

Okay, tak... Kan være jeg prøve dem fra Netto så...

Anmeld

28. april 2013

CH2012

Christina 1974 skriver:

Jeg elsker Valmed ÆL teste

http://condomstock.dk/brands/graviditetsteste/aeglosningsteste-fra-valmed-5-stk.html

OKay, tak Jeg prøver at se hvilket mærke de har i Netto imorgen

Anmeld

28. april 2013

Kløver

CH2012 skriver:

OKay, tak Jeg prøver at se hvilket mærke de har i Netto imorgen

Dem fra netto hedder Invitro

Anmeld

29. april 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Dem fra netto hedder Invitro

Tak Jeg ser på om jeg køber dem, eller om jeg ikk gør... Har ikk besluttet mig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.