Her rejser manden mindst 3 hverdage om ugen. Nogle gange weekenden over eller 14 dage af gangen, alt efter hvor han skal hen, og hvor meget der skal laves.
Ja han misser en masse og han ved det godt selv! Tilgængæld er det så mig der sætter reglerne, dagsordenden og rutinerne herhjemme.
Det er super hårdt nogle gange, og da Jonas kom til verden befandt han sig i Rusland og kunne først komme med et fly dagen efter. Jonas var derfor næsten 48 timer gammel inden farmand så ham første gang. Tror dog bestemt det værste for ham, var at han ikke var der for mig.
Nu er jeg gravid igen, og er blevet scannet en gang, hvor han ikke var hjemme..skal scannes igen i morgen - der er han heller ikke hjemme og jeg er nået til en stille accept af, at jeg får de oplevelser alene.
Jeg har ikke noget problem i, at være alene eller at klare det selv. Men man kan godt blive trist når man oplever noget stort som man gerne vil dele.
Skype, sms osv giver dog en glimrende kontakt og jeg tror vi glemmer at uanset hvor mange gange VI har mærket, set eller oplevet noget med vores poder, så er første gang stadig første gang for far og jeg er sikker på det alligevel er noget helt specielt for dem også.
:-) Sisse
Anmeld