Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Jeg er åbenbart meget morgengrim.. Jeg tuller rundt i huset her til morgen. Så står Sofie op, og da hun møder mig giver hun et spjæt, og udbryder: "Oh, fuck!" Hmm godmorgen til dig også Har gået og moret mig over det hele dagen
Jeg er åbenbart meget morgengrim.. Jeg tuller rundt i huset her til morgen. Så står Sofie op, og da hun møder mig giver hun et spjæt, og udbryder: "Oh, fuck!" Hmm godmorgen til dig også Har gået og moret mig over det hele dagen
LOL...
Ha ha ha tak for grinet
ønskebarn74 skriver: LOL...
MortilElias2010 skriver: Ha ha ha tak for grinet
SÅååååååå fedt
glæder mig til den dag hvor daniel siger det til mig, mit hår står nogle gange lige ud i luften hvor jeg får en ordentlig morgen griner af mig selv ind i mellem
hahaha!
B&J skriver: SÅååååååå fedt glæder mig til den dag hvor daniel siger det til mig, mit hår står nogle gange lige ud i luften hvor jeg får en ordentlig morgen griner af mig selv ind i mellem
rikkeregnbue skriver: hahaha!
o1Mutte skriver: Hehe ja man kan blive helt forskrækket når man ser sig selv i spejlet om morgenen
Hehe ja man kan blive helt forskrækket når man ser sig selv i spejlet om morgenen
jaaa det kan man og især fordi jeg elsker at sove med armen over mit hoved så ind i mellem ligger den jo på panden også stritter mit hår lige op lige som om jeg har puttet noget i det hihihihhihi og sikke en ugletrold man kan lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128