Se hvad nogen har smidt ud!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
9 svar
21 synes godt om
28. april 2013

emsaroto

Jeg var nede med mine aviser og reklamer her den anden dag, og jeg kan ikke lade værre med lige at tage et kig på, hvad folk har smidt ud. 

Hvad står der over ved problem affald? en stempelkande!? Som SLET IKKE er i stykker? 

Jeg har ingen stempelkande, så den har jeg nu taget med hjem og gjort ren. Hvad synes i? Er den ikke flot? hvorfor smidder folk så mange gode ting ud? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

isabellasmor

emsaroto skriver:

Jeg var nede med mine aviser og reklamer her den anden dag, og jeg kan ikke lade værre med lige at tage et kig på, hvad folk har smidt ud. 

Hvad står der over ved problem affald? en stempelkande!? Som SLET IKKE er i stykker? 

Jeg har ingen stempelkande, så den har jeg nu taget med hjem og gjort ren. Hvad synes i? Er den ikke flot? hvorfor smidder folk så mange gode ting ud? 

forstår det heller ikke, man kunne jo have givet den til en genbrugs butik eller noget, med fordel.

flot er den ! jeg har lige købt en stempelkande i vores "lokale" genbrug. 15 kr !  det er jo et røverkøb!

Anmeld

28. april 2013

emsaroto

isabellasmor skriver:

forstår det heller ikke, man kunne jo have givet den til en genbrugs butik eller noget, med fordel.

flot er den ! jeg har lige købt en stempelkande i vores "lokale" genbrug. 15 kr !  det er jo et røverkøb!

Ja det havde jeg nok også valgt at gøre. 

Anmeld

28. april 2013

JustMe

Vi har vist også stillet en splinterny stempelkande ud, som aldrig har været brugt. Jeg gider personligt ikke køre en omvej for at aflevere det til en genbrugsbutik. 

Anmeld

28. april 2013

B&J

elsker genbrugsguld

Anmeld

28. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Forstår det slet heller ik! 

Min moster er en ørn, til at finde ting der er sat ud til storskrald, som hun så reder og tager med ned til min mor, så thea ka ha lidt glæde ud af det. 

Feks har hun redet en stor fin rød havetraktor med trailer til børn.

Et lille bord med 2 stole. 

En 3 hjulet cykkel. 

En 2 hjulet cykkel, som thea nok ka begynde at bruge i år. Og mange andre fine ting, som thea ka bruge nede ved mormor. 

Jeg elsker også altid når vi ska på forbrændingen, for så ka jeg lige tage en kigger efter ting, der ka redes/bruges. Vh stine

Anmeld

28. april 2013

Lone Jakobsen

uhh elsker den slags ting.

har selv lige gjort et genbrugs kup, så dagplejebørnene har lidt nyt at lege med i haven i morgen

Anmeld

28. april 2013

Miss Kat

Jeg forstår ikke, man smider den slags ud i stedet for at aflevere det til genbrug. At smide funktionelle ting direkte til skrald, er komplet miljøsvineri i mine øjne, og jeg forstår ikke, man ikke hellere vil aflevere til genbrug og have ren samvittighed end at smide ud, bare fordi det er nemt... Det er simpelthen den form for ligegyldighed der gør mig træt langt ind i sjælen.... 

Nå, godt du tog dig af den arme kaffekande!

Anmeld

28. april 2013

Moma

Vi kører tingene til genbrug. Jeg er ikke selv særlig god til at finde genbrugsguld. Men mine svigerforældre er bare nogle hajer til at finde gode og brugbare ting til ungerne. Så de har masser af legesager hjemme hos dem.

Anmeld

28. april 2013

C-Dog

Vi har langt til genbrugsen så jeg stiller ofte bare tingene nede ved skraldespandene og håber nogle kan bruge det :-) og det er der jo ofte, hihi har ihvertfald set nogle gå rundt med både legetøj og ting mage til dem jeg har efterladt, kort efter :-D jeg synes bare det er herligt andre får glæde af det. Ragelse for nogen er guld for andre. Win-win!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.