Hvad er jeres normale temperatur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2013

Nikipigen

Hej alle..

er kommet til at læse mig til, at hvis man er gravid, så er ens temperatur lidt højere end normalt fra den dag man har æl til man føder. Jeg har målt min temperatur i dag, men kender ikke min normale temperatur, så ville høre hvad i har normalt, så kunne jeg tage udgangspunkt i gennemsnittet.

jeg har målt min temperatur til 37,4 grader.

kan i hjælpe?

knus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Zelinasmor

Nikipigen skriver:

Hej alle..

er kommet til at læse mig til, at hvis man er gravid, så er ens temperatur lidt højere end normalt fra den dag man har æl til man føder. Jeg har målt min temperatur i dag, men kender ikke min normale temperatur, så ville høre hvad i har normalt, så kunne jeg tage udgangspunkt i gennemsnittet.

kan i hjælpe?

knus. 

Min temperatur ligger altid mellem 37,8 og 38. Så for mig er det ikke feber hvis den viser 38 

Anmeld

27. april 2013

Zelinasmor

Nikipigen skriver:

Hej alle..

kan i hjælpe?

knus. 

Min temperatur ligger altid mellem 37,8 og 38. Så for mig er det ikke feber hvis den viser 38 

Anmeld

27. april 2013

La´chrissen

Nikipigen skriver:

n Hej alle..

kan i hjælpe?

knus. 

Min ligger omkring 36,5. Jeg tager min temperatur i munden.

Anmeld

27. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min normale temp ligger på 36,3-36,5. Så når jeg når op de 37,5 bliver jeg dårlig, og har feber. Tror ik min temp var Højer da jeg var gravid. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.