brændte lille pige ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
13 svar
3 synes godt om
27. april 2013

skoust

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Carina:-)

Jeg ved godt jeg bare kunne have ladet være med at trykke på linket...

Men for pokker hvor kunne jeg godt tænke mig vi havde en uskreven regel om at vi ikke ligger hæslige link om børn herind....Jeg sover ikke ordentligt i flere dage efter at have læst sådan noget-spekulerer på hvad det lille barn har gennemgået i de 3 døgn 

Gid jeg kunne styre min nysgerrighed...

Anmeld

27. april 2013

lycly

Carina:-) skriver:

Men for pokker hvor kunne jeg godt tænke mig vi havde en uskreven regel om at vi ikke ligger hæslige link om børn herind....Jeg sover ikke ordentligt i flere dage efter at have læst sådan noget-spekulerer på hvad det lille barn har gennemgået i de 3 døgn 

Dit indlæg gør så at jeg kan styre min nysgerrighed og vælger IKKE at trykke på linket! Puha overskriften siger mere end rigeligt

Anmeld

27. april 2013

baby012

Tør ikke trykke på linket, men går ud fra at det omhandler et barn som kom forkert, og for tidligt herfra

håber den skyldige får sin straf, selvom det danske retssystem ikke ligefrem kan give vedkommende noget der ligner en retfærdig dom

Anmeld

27. april 2013

PernilleogLouis

baby012 skriver:

Tør ikke trykke på linket, men går ud fra at det omhandler et barn som kom forkert, og for tidligt herfra

håber den skyldige får sin straf, selvom det danske retssystem ikke ligefrem kan give vedkommende noget der ligner en retfærdig dom

det er ikke i Danmark (ikke at det gør det bedre men så ved du det )

Anmeld

27. april 2013

TNBC

baby012 skriver:

De mente hun var besat af djævlen. En sekt

Anmeld

27. april 2013

Helloo

skoust skriver:

puha jeg har lige læst det her ...

det var da forfærdeligt..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-67668426:efterlyst-br%C3%A6ndte-sp%C3%A6dbarn-ihjel.html

AD! Tænkt man ka være sådan en dårlig mor, og give dem sin velsignelse for at de må brande sin lille guldklump. 

Gad godt smide dem ind i et bål!!! 

Anmeld

27. april 2013

stm2812

Carina:-) skriver:

Er helt enig med dig. Kan slet heller ikke have sådan noget og denne gang lod jeg være med at klikke ind på linket. Selvom jeg dog godt ved jeg ikke kan glemme det og alligevel ender med at må gå ind og kigge

det gør sq så ondt når der sker så frygtelige ting i verden

Anmeld

27. april 2013

baby012

PernilleogLouis skriver:

det er ikke i Danmark (ikke at det gør det bedre men så ved du det )

Nej det gør det ikke bedre, men Gud hvor jeg håber stening er ok som dødsstraf i det land så ! 

Kommer gerne og hjælper til!! Man er jo ikke rask i hovedet hvis man gør sådan noget !!! 

Det var vel ikke forældrene der gjorde det ????!

Anmeld

27. april 2013

PernilleogLouis

baby012 skriver:

Nej det gør det ikke bedre, men Gud hvor jeg håber stening er ok som dødsstraf i det land så ! 

Kommer gerne og hjælper til!! Man er jo ikke rask i hovedet hvis man gør sådan noget !!! 

Det var vel ikke forældrene der gjorde det ????!

det var en sekt i Chile men moderen gav barnet til dem - de mente hun var djævlen - så ja syge mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.