Itunes, ipod og iphone.. Nogen der ved noget om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. april 2013

Den lykkelige

Jeg har lige fået ny mobil (iphone 5) OG computer.. Har lige købt musik på både telefon og itunes.. Hvordan får jeg musik fra min ipod over i det nye itunes program på den nye computer?
Og hvordan får jeg musik fra itunes over på min telefon? Bare som når jeg skal overføre til ipod??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Moma

Du synkroniserer Ipod med Itunes på din computer. Bagefter tilslutter du Iphone til Itunes, og så kan du vælge om du vil have alle sange på din tlf eller kun nogle. 

Anmeld

28. april 2013

Den lykkelige

Moma skriver:

Du synkroniserer Ipod med Itunes på din computer. Bagefter tilslutter du Iphone til Itunes, og så kan du vælge om du vil have alle sange på din tlf eller kun nogle. 

Men hvordan synkronisere jeg min ipod med det nye itunes program? 

Anmeld

28. april 2013

Moma

Øh - lidt svært når man ikke lige sidder med det.  

Men du sætter først IPod'en til computeren og så starter ITunes automatisk op. I ITunes kan du så synkronisere - har ikke lige pc'en ved hånden lige nu. Men du kan vælge at synkronisere til ITunes. 

Anmeld

28. april 2013

Moma

Kan ikke lige smide et link fra tlf - men går du ind på apple.dk - support - eller søger på synkronisering Ipod til ITunes - kommer der en masse gode links op. 

Sorry er ikke så god til at forklare

Anmeld

28. april 2013

Den lykkelige

Moma skriver:

Kan ikke lige smide et link fra tlf - men går du ind på apple.dk - support - eller søger på synkronisering Ipod til ITunes - kommer der en masse gode links op. 

Sorry er ikke så god til at forklare

Ok tak.. må lige prøve.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.