Sjove kommentarer mht. prøve at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
5 svar
11 synes godt om
27. april 2013

o1Mutte

Hej piger Jeg synes jeg trænger til et lille grin, så håber i har nogle gode historier at bidrage med

Jeg kan selv lige starte

Dengang vi fortalte til min far at vi ønskede barn, og at vi desværre ikke kunne selv, så vi måtte i behandling, kigger han med et SMØRRET grin på min mand og siger: ''Hvaaaaaaaaae skyder du med løst krudt'' og peger direkte i skridtet af min mand
Vi stod altså et offentligt sted med andre mennesker, så min mand blev bare HERRE flov
(det havde sikkert ikke været ligeså sjovt, hvis det havde været det der var galt, men lige i øjeblikket var det herre sjovt )

Har i nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

HHC88

o1Mutte skriver:

Hej piger Jeg synes jeg trænger til et lille grin, så håber i har nogle gode historier at bidrage med

Jeg kan selv lige starte

Dengang vi fortalte til min far at vi ønskede barn, og at vi desværre ikke kunne selv, så vi måtte i behandling, kigger han med et SMØRRET grin på min mand og siger: ''Hvaaaaaaaaae skyder du med løst krudt'' og peger direkte i skridtet af min mand
Vi stod altså et offentligt sted med andre mennesker, så min mand blev bare HERRE flov
(det havde sikkert ikke været ligeså sjovt, hvis det havde været det der var galt, men lige i øjeblikket var det herre sjovt )

Har i nogen?

Ved ikke om denne er sådan sjov-sjov, men i får den alligevel Da vi begyndte at snakke om at skulle have børn og hvornår vi skulle begynde at prøve, argumenterede jeg for at starte i god tid, da man aldrig ved om man kan, og fordi det har skræmt mig hvor mange der har problemer. Han er ved at være midt 30, og jeg hentydede til, at han heller ej var 22 mere, samt alle de år han førhen havde røget og festet hver weekend nok heller ej har bidraget med sit! Min kæreste har dog altid været lidt smart i munden omkring at kunne lave børn, og mente slet slet ikke, at han hørte til den gruppe af mænd med nedsat kvalitet. Så vi var lidt spændte på, hvem der fik ret.. Vi blev så gravide i første forsøg, og kort efter jeg havde fortalt ham det, (efter at have tabt sin telefon på gulvet og siddet med åben mund i ca. 2 minutter uden respons), kigger han ned af sig selv og siger ".. det er jo det jeg siger skat, det ER sgu supersperm!!"  

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

HHC88 skriver:

Ved ikke om denne er sådan sjov-sjov, men i får den alligevel&nbspa vi begyndte at snakke om at skulle have børn og hvornår vi skulle begynde at prøve, argumenterede jeg for at starte i god tid, da man aldrig ved om man kan, og fordi det har skræmt mig hvor mange der har problemer. Han er ved at være midt 30, og jeg hentydede til, at han heller ej var 22 mere, samt alle de år han førhen havde røget og festet hver kend nok heller ej har bidraget med sit! Min kæreste har dog altid været lidt smart i munden omkring at kunne lave børn, og mente slet slet ikke, at han hørte til den gruppe af mænd med nedsat kvalitet. Så vi var lidt spændte på, hvem der fik ret.. Vi blev så gravide i første forsøg, og kort efter jeg havde fortalt ham det, (efter at have tabt sin telefon på gulvet og siddet med åben mund i ca. 2 minutter uden respons), kigger han ned af sig selv og siger ".. det er jo det jeg siger skat, det ER sgu supersperm!!"  

Hæhæ, genialt

Anmeld

28. april 2013

CroQuis

Gode historier i har

Men har desværre ikke lige noget at dele med  Vi holder behandlingen for os selv

Anmeld

28. april 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Jeg kan selv lige starte

Har i nogen?

Jeg har heller ikke nogle gode. Der er meget få der ved vi er i behandling. Ikke engang svigerforældrene ved noget som helst :p 

Anmeld

28. april 2013

baby012

Min mand blev sparket meget hårdt i skridtet da han var yngre til en fodbold kamp, og hans sten lægger sig op engang imellem, dette ødelægger kvaliteten pga. At kroppen ikke kan regulere mht. Kropsvarme.. Så han troede slet ikke han kunne på naturlig vis (havde han fået a vide ved lægen dengang de undersøgte ham dengang) 

han har aldrig før gjort en pige gravid på trods af at han ikke har beskyttet sig men de sidste to lange forhold.. 

Men her, i første hug, bum, og så ventede jeg nr. To, tre måneder efter at jeg første vores første, var jeg gravid igen 

Tror måske bare vores kroppe passede sammen ..  

Men da min svigerfar får det a vide, så går han hen, med tåre i øjnene og krammer min mand og udbryder, Meget højlydt , "jeg vidste at min søn ikke skød med løst krudt, og nok skulle give mig børnebørn!" 

Derefter krammer han mig og siger "det skal nok gå"   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.