Anonym skriver:
I nok ved at være trætte af mig og mine teste.
men jeg synes denne her er positiv, hvad er jeres mening?
Jeg brugte mine teste som vejledende, ikke afgørende.
Bare dét at den kan vise noget, betyder jo at man ikke er så langt fra. Jeg brugte mine for at give mig et ca. tidspunkt, da forventet ÆL dag kun var gæt. Vi hyggede hver dag, fra 2 dage inden jeg forventede jeg ville få ÆL.. fik så mit gæt bekræftet via en ÆL-test på den forventede dag (dog uden at den var bragende positiv), og hyggede hver dag i 2-3 dage efter, og den sad i skabet første gang.. (Nu er det ikke sådan man SKAL hygge hver dag, de kloge siger hver anden dag er fint, men jeg ville have de bedste odds
)
Selve jagten i at få den 100% positiv, har jeg personligt aldrig forstået....
For der er mange andre faktorer der spiller ind, som her kan nævnes dén tid som ægget tager om at blive transporteret, hvor hurtige hans svømmere er, samt hvor godt et underliv man har til at hjælpe hans svømmere på vej. Og når alle disse faktorer er afgørende for befrugtningens tidspunkt, kan jeg ikke se de 4 timer fra eller til på en lidt positiv eller bragende positiv test er dét som gør forskellen.
Jeg ville bruge kræfterne på at få hygget med manden i stedet og tag det som et hint om, at du er meget tæt på. Man kan jo snart teste sig selv til sindssyge
Anmeld