Føde på Hillerød, lægesamtale omkring vidre forløb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg undrer mig , skal føde i nov , og har fået brev omkring lægesamtale ang. vidre forløb ? Kommer i andre også det ? ca i uge 15 . Der står i brevet jeg gerne må medbringe en voksen (børn må ikke medbringes) Skal medbringe vandre journal , Nogle der ved hvad det er for en samtale ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Eliza

ehm nej. men jeg blev os kun scannet NF/MD på hillerød og ja så fødte jeg der ( februar 2012)

gik til jm i Helsingør (før det lukkede) 

men omkring uge 15... er det ik bare første JM besøg?? der lå mit første besøg da 

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

ehm nej. men jeg blev os kun scannet NF/MD på hillerød og ja så fødte jeg der ( februar 2012)

gik til jm i Helsingør (før det lukkede) 

men omkring uge 15... er det ik bare første JM besøg?? der lå mit første besøg da 

Det undrer også mig , er ikke blevet kaldt til jordemoder ? Det må da være en fejl

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Er der forresten ikke noget med at det er samtalen man får for at drøfte nakkefold scanningen ?

Anmeld

26. april 2013

sus73

Anonym skriver:

Jeg undrer mig , skal føde i nov , og har fået brev omkring lægesamtale ang. vidre forløb ? Kommer i andre også det ? ca i uge 15 . Der står i brevet jeg gerne må medbringe en voksen (børn må ikke medbringes) Skal medbringe vandre journal , Nogle der ved hvad det er for en samtale ?

Sådan en samtale har jeg også været til på Hillerød Hospital, og skulle først til jordmoder senere.

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

sus73 skriver:

Sådan en samtale har jeg også været til på Hillerød Hospital, og skulle først til jordmoder senere.

Super , hvad indeholdte den samtale ?  Hvorfor fik du den ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.