Min datter er stædig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
5 synes godt om
26. april 2013

stm2812

Og stædigheden må hun da helt bestemt have fra hendes far af

Hun har kunnet sige sit navn Ronja rigtig længe nu. Dog aldrig når jeg eller hendes far er i nærheden. Kun en gang er det smuttet. ALLE andre må høre det. Men når vi spørger så siger hun "pige" eller "mig". (fjollede pige)

vi har i en periode slet ikke villet spørge i håb om at hun så ville sige det af sig selv, hvis hun følte vi var ligeglade, men her i går pegede hun på min jakke og sagde mors jakke, så pegede jeg på hendes og spurgte hvis det var, hvortil hun svarer "piges jakke"! 

Iiiih altså! Tænk sig at hun kan være så stædig som 2 årig.... Får da rigeligt at se til de næste mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hehe. hvor sødt

Anmeld

26. april 2013

Alexander&Lærke

HeheHerhen hun er da snu nok.... Har selv en på 2 om tre md. Herlig aldre og nægter også at sige mor, selvom hun godt kan hun vil hellere pege.

Anmeld

26. april 2013

stm2812

Alexander&Lærke skriver:

HeheHerhen hun er da snu nok.... Har selv en på 2 om tre md. Herlig aldre og nægter også at sige mor, selvom hun godt kan hun vil hellere pege.

Årh det kender jeg også godt. Ronja nægtede også at sige mor rigtig længe. De er nogle små banditter

Men de må kunne mærke hvor desperat man nærmest er for at høre det, og så er det sjovere at drille deres mødre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.