Pikku Myy skriver:
Rettet: Jeg kan se du er i gang med at skrive 
Ja, skulle lige tage mig af min småsløje søn, men nu hvor han sover er der lige tid til at besvare tråden igen (:
Jeg synes at der er klart flest fordele ved et sådan tilbud, men som tidligere nævnt synes jeg det er problematisk at kvinderne og børnenes fremtid afgøres primært af, om der er plads på børneafdelingen eller ej.
Men for de kvinder, som rent faktisk FÅR plads synes jeg det er et rigtig godt og vigtigt tilbud til kvinderne - og med de forhold der blev stillet til rådighed ville børnene ingen overlast lide.
Dog kan jeg godt følge dem der mener, at børn ikke bør opvokse i fængslet, og dem, der stiller spørgsmålstegn ved, om kvinderne reelt får deres straf, når de får lov at være på barsel i fængslet.
Jeg synes det er godt, at børnene maks må være bag tremmer i 18 mdr, for hvis de kunne være der i flere år, ville de efterhånden opdage, hvor de befandt sig, og jeg mener ikke, at børn skal opvokse i et fængsel - og slet ikke når man ser på statistikken over kriminelle, der kommer i fængsel i en ung alder..
Anmeld