4+3 og stadig negativ :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
3 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

øv øv, er 4+3 (hvis jeg er gravid) i dag og tester stadig negativ

Ved den første var det 4+3 jeg testede positivt... Og ved godt at man ikke kan sammenligne graviditeter. Men kan ikke lade være med hele tiden at tænke på hvordan det var sidst. Hvis der altså er noget denne gang. Tegnene er ikke lige så tydelige som sidst. Men har en klar fornemmelse om at den er der..

Halsbrand 24/7, kvalme, murren i underlivet, humørsvingninger og en uendelig træthed, er bare nogle af de ting der plager mig.

VIL BARE GERNE SNART VIDE OM DEN ER DER ELLER EJ... Enten må det fucking lort komme eller også må streg nr. 2 godt snart vise sig. (Helst den sidste mulighed). For jeg er godt nok træt af at gå i den her uvidenhed!

Ville nok bare have lidt luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Anonym trådstarter

Åh ha... Jeg havde slet ikke indset hvor meget det her egentlig betyder for mig... Ikke før jeg er gået over tid.

Har hele tiden sagt at vi tager tingene som de kommer. Men nu hvor jeg er gået over tid, kan eg bare mærke frustrationen over at jeg ikke kender svaret.. Øv altså..

Jeg ved godt jeg spammer lidt. Men har bare brug for at komme ud med mine tanker til nogen...

Min kæreste går og er stensikker på at jeg er gravid, han siger at han kan mærke det på og de tegn jeg har. Det er jo ikke noget der kendetegner mig normalt og de sidste dage er de kun blevet kraftigere.

Jeg er bare så påpasselig. For hvad nu hvis jeg ikke er gravid?

Anmeld

26. april 2013

Nikipigen

Anonym skriver:

Ved den første var det 4+3 jeg testede positivt... Og ved godt at man ikke kan sammenligne graviditeter. Men kan ikke lade være med hele tiden at tænke på hvordan det var sidst. Hvis der altså er noget denne gang. Tegnene er ikke lige så tydelige som sidst. Men har en klar fornemmelse om at den er der..

Halsbrand 24/7, kvalme, murren i underlivet, humørsvingninger og en uendelig træthed, er bare nogle af de ting der plager mig.

VIL BARE GERNE SNART VIDE OM DEN ER DER ELLER EJ... Enten må det fucking lort komme eller også må streg nr. 2 godt snart vise sig. (Helst den sidste mulighed). For jeg er godt nok træt af at gå i den her uvidenhed!

Jeg forsøger selv at blive gravid for første gang så ved ikke hvordan det er, men har sådan en underlig fornemmelse og er 3+6 nu.. Det er forfærdeligt at være uvidende. 

Men fordi jeg skriver er, at jeg har hørt, at man ikke kan sammenligne to graviditeter også selv om det er sammenligning med en selv. Så jeg håber det giver lidt mod

i hvert fald så krydser jeg fingre for dig!!!

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Nikipigen skriver:

Jeg forsøger selv at blive gravid for første gang så ved ikke hvordan det er, men har sådan en underlig fornemmelse og er 3+6 nu.. Det er forfærdeligt at være uvidende. 

Men fordi jeg skriver er, at jeg har hørt, at man ikke kan sammenligne to graviditeter også selv om det er sammenligning med en selv. Så jeg håber det giver lidt mod

i hvert fald så krydser jeg fingre for dig!!!

Håber du tester positiv snart

Inderst inde ved jeg jo godt man ikke kan sammenligne det. Men det er bare så skide irriterende.. Tegnene er der jo. Jeg ved det ikke er indbildning, jeg mangler bare de gyldne streger og det er det der frustrerer mig

Anmeld

26. april 2013

Nikipigen

Anonym skriver:

Håber du tester positiv snart

Inderst inde ved jeg jo godt man ikke kan sammenligne det. Men det er bare så skide irriterende.. Tegnene er der jo. Jeg ved det ikke er indbildning, jeg mangler bare de gyldne streger og det er det der frustrerer mig

Min læge sagde, at jeg skulle teste i femte uge, så i sjette og en i syvende.. Hvis alle testene var negative, så skulle jeg ikke regne med at være gravid selv om mens udebliver. 

Så håber du kan være tålmodig lidt endnu og så krydser jeg fingre for dig  Tror på det!!!

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

Nikipigen skriver:

Min læge sagde, at jeg skulle teste i femte uge, så i sjette og en i syvende.. Hvis alle testene var negative, så skulle jeg ikke regne med at være gravid selv om mens udebliver. 

Så håber du kan være tålmodig lidt endnu og så krydser jeg fingre for dig  Tror på det!!!

Tålmodighed er ikke min stærke side, men gør det så godt jeg kan :-) tror også bare jeg venter nogle dag inden jeg tester igen :-)

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

4+5 og den er stadig negativ

Anmeld

28. april 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Jeg kunne først teste 5+3

Anmeld

28. april 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Jeg kunne først teste 5+3

Det der irriterer mig er bare, at jeg var 4+3 sidste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.