Konfirmations gave til dreng.... Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
10 svar
2 synes godt om
26. april 2013

Enirt

Hej piger kan i ikke hjælpe mig lidt.

Jeg skal købe en gave til fætter i til hans konfirmation. Han ønsker sig tøj.

Men jeg ved sku ikke lige hvad der rør sig inden for mode i den alder og om det overhovedet er noget for ham.

Lidt om ham: han er ret høj og ret spinkel. Lidt nørdet og ret genert (siger i hvert fald ikke ret meget), han er ikke en der går særligt op i mode. (tror min moster køber det meste af hans tøj)

Kan i ikke komme med noget inspiration...er helt blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Pige2009

G-star bukser, bluser....

Anmeld

26. april 2013

Enirt

Baagøe skriver:

G-star bukser, bluser....

Tak skal du have, det prøver jeg lige at kigge på 

Anmeld

26. april 2013

Pige2009

Enirt skriver:

Tak skal du have, det prøver jeg lige at kigge på 

Velbekomme. Ellers prøv at spørge i butikken, hvad der rykker lige nu i den aldersklasse

Anmeld

26. april 2013

hannetheis

Sidst vi var til konfirmation gav vi et gavekort til Marcus. Var der han købte tøj. Og kunne han jo selv vælge

Anmeld

26. april 2013

IT-nørd

Enirt skriver:

Men jeg ved sku ikke lige hvad der rør sig inden for mode i den alder og om det overhovedet er noget for ham.

Lidt om ham: han er ret høj og ret spinkel. Lidt nørdet og ret genert (siger i hvert fald ikke ret meget), han er ikke en der går særligt op i mode. (tror min moster køber det meste af hans tøj)

Hvis han er spinkel, så Outfitters Nation lige sagen. Min søn skal konfirmeres i morgen og han er rigtig spinkel. Mange mærkeR, inkl G Star sidder dårligt på ham. 

Tøj fra Outfitters Nation er også til at betale

Anmeld

26. april 2013

Enirt

Lenchick skriver:

Hvis han er spinkel, så Outfitters Nation lige sagen. Min søn skal konfirmeres i morgen og han er rigtig spinkel. Mange mærkeR, inkl G Star sidder dårligt på ham. 

Tøj fra Outfitters Nation er også til at betale

Mange tak, det vil jeg have i mente, vi skal nemlig ud at kigge i morgen. Så kan det være jeg lige falder og noget.

Ved du hvordan humör jeans passer din dreng. Har nemlig set nogen jeg tænkte kunne være et hit

http://www.smartguy.dk/toej/jeans-bukser/jeans/dark-blue_humor-jeans-jalle_137625_428

Anmeld

26. april 2013

IT-nørd

Enirt skriver:

Mange tak, det vil jeg have i mente, vi skal nemlig ud at kigge i morgen. Så kan det være jeg lige falder og noget.

Ved du hvordan humör jeans passer din dreng. Har nemlig set nogen jeg tænkte kunne være et hit

http://www.smartguy.dk/toej/jeans-bukser/jeans/dark-blue_humor-jeans-jalle_137625_428

Humør kan han slet ikke passe. De er alt for brede i hofterne

Anmeld

26. april 2013

tinasmor

Enirt skriver:

Hvis du ikke vil give gavekort til tøjbutik, så ville jeg høre i butiken hvad de anbefaler. Min nevø (konfirmationsalderen) er helt gået væk fra G-Star og Hümør, det er åbenbart så "last year" i hans bog (og vennekreds) så prøv at hør ekspedienten i din fætters lokalområde.

Anmeld

27. april 2013

Lone Jakobsen

hos min bonus søn er det stadig brede bukser med hængerøv og store hættebluser der er sagen.... men det er jo meget op til den enkelte.

hvis du blot sikrer dig at tøjet kan byttes hvis det ikke falder i konfirmandens smag.... så burde det heller ikke være et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.