Hvilke bind brugte I efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

AnthonsMor

LuLy skriver:

Kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe og kan slet ikke huske hvad jeg brugte efter jeg havde født min datter

jeg fik et par stykker med hjem af en sygeplejerske, og siden da har alm. natbind været fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

-Sigrid-

LuLy skriver:

Kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe og kan slet ikke huske hvad jeg brugte efter jeg havde født min datter

Dem fra hospitalet - og jeg nakkede også nogle med hjem
Ellers så bare natbind

Anmeld

26. april 2013

Benjamins'mor

Jeg var på barselsgangen i 4-5 dage efter fødsel, så jeg brugte de der store nogle. Da vi kom hjem brugte jeg always ultra Night (de er ekstra store).

Anmeld

26. april 2013

Jannicks.mor

LuLy skriver:

Har født hjemme så 1 dag brugte jeg en baby ble (et råd fra jordemoderen) efter det alm. natbind :-) Stoppede med at bløde 3 uger efter..

Anmeld

26. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

de første 2 dage på hospitalet - deres bleer 

og da jeg kom hjem på 3. dagen, always natbind 

Anmeld

26. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg brugte liberesse de grønne .. Dem bruger jeg ogs når jeg har mit lort .. Brugte ikk natbimd eller noget .. Kun lige en gang fik jeg sygehuset ble på

Anmeld

27. april 2013

B&J

de første par dage bruge jeg de kæmpe bind fra tena....

der efter et nat bind

Anmeld

27. april 2013

FamilenStorm

LuLy skriver:

Jeg brugte den første nat de bind fra sygehuset.. Havde kun fået klunset en med hjem..

Syntes ikke de alm bind/natbind var "sikre" nok, så lavede mit eget alternativ..

Lånte lillemandens bleer.. Str 1 den var næsten samme str som dem fra sygehuset og virkede perfekt.. Efterfølgende da det ikke var så slemt mere brugte jeg natbind fra Always.. :-)

Anmeld

28. april 2013

Kamilla-m

Jeg fødte for 10 uger siden..
I to dage brugte jeg de store fra fødegangen man får med hjem..
Efter de to dage, brugte jeg bare de alm bind (natbind fra rema - som jeg også bruger ved mens.)
Jeg blødte i 5 dage Men har så allerede haft min mens 3 gange nu (3gang startede igår)
Kan se du skal have KS imorgen - HELD og LYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.