Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja overskriften siger jo det hele mine ting bliver ikke rene efter en tur i opvaskeren - det er som om der sidder små sandkorn i bunden af fx glas - jeg har renset filter og jeg har haft købt sådan noget til at rense med og lige lidt hjælper det
Råd søges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogLouis skriver: ja overskriften siger jo det hele mine ting bliver ikke rene efter en tur i opvaskeren - det er som om der sidder små sandkorn i bunden af fx glas - jeg har renset filter og jeg har haft købt sådan noget til at rense med og lige lidt hjælper det Råd søges
har du salt nok i... afspændingsmiddel. bliver den renset jævnligt for kalk??
hvor langt et program får din maskine når den vasker op?
har du evt overvejet at skifte tabs ud med et andet mærke?
Valle81 skriver: Hvis der er sådan nogle arme der kan dreje rundt, så skal du have dem af og rense dem. De kan gemme på lidt af hvert:-) det kan blive nødvendig med en nål til at få skidt ud af hullerne:-)
Hvis der er sådan nogle arme der kan dreje rundt, så skal du have dem af og rense dem. De kan gemme på lidt af hvert:-) det kan blive nødvendig med en nål til at få skidt ud af hullerne:-)
Okay det prøver jeg
Isabella_mor skriver: har du salt nok i... afspændingsmiddel. bliver den renset jævnligt for kalk?? hvor langt et program får din maskine når den vasker op? har du evt overvejet at skifte tabs ud med et andet mærke?
Jep der er salt og afspænding i - den vasker vist omkring 2.15
Kunne godt prøve at skifte tabs ud havde jeg ikke tænkt på - bruger de der 3i1 fra Neophos (staves)
PernilleogLouis skriver: Jep der er salt og afspænding i - den vasker vist omkring 2.15 Kunne godt prøve at skifte tabs ud havde jeg ikke tænkt på - bruger de der 3i1 fra Neophos (staves)
Kan det være glaspest? Hvis du bruger 3i1 tabs fra Neophos skal man ikke bruge salt og afspændingsmiddel.
Moma skriver: Kan det være glaspest? Hvis du bruger 3i1 tabs fra Neophos skal man ikke bruge salt og afspændingsmiddel.
Ups viste jeg ik men der er som der sidder snavs på tingene når den er færdig - og altså snavs der ik var der da jeg satte det ind
Det et sk... træls. Det er højdt sandsynligt glaspest - det er et mælkehvidt lag på glassene. Jeg ved ikke, om man kan få det af igen. Men fremover skal du ikke bruge salt og afspændingsmiddel, hbis du bruger de tabs. Og så skal du vaske på glasprogram.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128