gave til konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
2 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Vi skal til konfirmation hos min mands kollegas to piger og jeg er virkelig I tvivl om hvor store gaver vi skal give.

Vi skal ikke med I kirken og festen bliver holdt som grill-fest hjemme hos dem selv. Jeg ved ikke rigtig hvilken betydning jeg skal tillægge det. Men hvor alt er aner jeg ikke hvor meget vi skal give dem for. De ønsker sig kun penge eller gavekort til tøjbutik.

Hvad vil du give for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Rikke mor

hej :-) Jeg tænker, at I kan give for 200 eller 250 kr til dem hver?? 

Anmeld

26. april 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Vi skal til konfirmation hos min mands kollegas to piger og jeg er virkelig I tvivl om hvor store gaver vi skal give.

Vi skal ikke med I kirken og festen bliver holdt som grill-fest hjemme hos dem selv. Jeg ved ikke rigtig hvilken betydning jeg skal tillægge det. Men hvor alt er aner jeg ikke hvor meget vi skal give dem for. De ønsker sig kun penge eller gavekort til tøjbutik.

Hvad vil du give for?

2-300 hver.. vi har ikke råd til mere. Og synes det er passende når det nu heller ikke er familie osv. 

Anmeld

26. april 2013

Carina:-)

Vi giver 2-300 til venner,500 til udkantsfamilie og 1000 til nærmeste fam,

Så jeg ville sige 2-300 pr pige

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

tak alle sammen. Jeg er rigtig glad for jeres svar. Var lidt "bange" for at vi ikke kunne være bekendt at komme med mindre end 400-500 kr, men jeg synes alligevel det er meget.

Anmeld

26. april 2013

MorDk

200 kr. sys jeg er en fin gave

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

200 kr. sys jeg er en fin gave

ja det synes jeg også tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.