Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha 3. Dag på næsespray.... Iguder hvor smager det grimt. Tænk at jeg har kunnet glemme den modbydelige smag :-S
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitta-sofie skriver: Puha 3. Dag på næsespray.... Iguder hvor smager det grimt. Tænk at jeg har kunnet glemme den modbydelige smag :-S
Krammer.. Kan love dig for at jeg var glad for at den metode ikke duer på mig.. GG..
Pøj pøj med det...
Åh ja, jeg var nødt til at have et par gajoler efter hvert pust
Den gjorde mig også træt og havde ofte hovedpine
Putomanen skriver: Ja, den smager forfærdeligt Hvis, gud forbyde det, at du skal igennem deregulering igen, kan jeg anbefale at få den medicin, du skal stikke dig med 1 gang om dagen.Jeg håber dog, at dette er sidste gang, du skal igennem dette
Ja, den smager forfærdeligt Hvis, gud forbyde det, at du skal igennem deregulering igen, kan jeg anbefale at få den medicin, du skal stikke dig med 1 gang om dagen.Jeg håber dog, at dette er sidste gang, du skal igennem dette
Jeg går ud fra det er Gonal F du mener, den kommer om et par uger. De har igen sat mig i lang forløb.. men hva håber det lykkedes denne gang
Mange Til dig
Anitta-sofie skriver: Jeg går ud fra det er Gonal F du mener, den kommer om et par uger. De har igen sat mig i lang forløb.. men hva håber det lykkedes denne gang
Putomanen skriver: Nej, gonal-f er et hormon. Til nedregulering får jeg suprefact, som jeg stikker mig med om aftenen. Førhen fik jeg en næsespray som vist hed synarela, som jeg tog 3 gange om dagen.Selvom langt forløb er laaaangt, så kan det have nogle positive effekter på æggene. Ja, hvad gør man ikke for, at det lykkes at blive gravid
Nej, gonal-f er et hormon. Til nedregulering får jeg suprefact, som jeg stikker mig med om aftenen. Førhen fik jeg en næsespray som vist hed synarela, som jeg tog 3 gange om dagen.Selvom langt forløb er laaaangt, så kan det have nogle positive effekter på æggene. Ja, hvad gør man ikke for, at det lykkes at blive gravid
ooh ok det anede jeg ikke man kunne få hmmm det vil jeg da overveje hvis vi skal til 3 forsøg. meeen det skal vi selvfølgelig ikke :-).. håber jeg ikke
Anitta-sofie skriver: ooh ok det anede jeg ikke man kunne få hmmm det vil jeg da overveje hvis vi skal til 3 forsøg. meeen det skal vi selvfølgelig ikke :-).. håber jeg ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128