tja så man sq igang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
13 svar
2 synes godt om
26. april 2013

Anitta-sofie

Puha 3. Dag på næsespray.... Iguder hvor smager det grimt. Tænk at jeg har kunnet glemme den modbydelige smag :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

ønskebørn74

Anitta-sofie skriver:

Puha 3. Dag på næsespray.... Iguder hvor smager det grimt. Tænk at jeg har kunnet glemme den modbydelige smag :-S

Krammer.. Kan love dig for at jeg var glad for at den metode ikke duer på mig.. GG.. 

Pøj pøj med det... 

Anmeld

26. april 2013

tarkoflen

Ja det smager elendigt!

Jeg for at du kun behøver denne ene omgang før der er en dejlig lille baby på vej til jer

Anmeld

26. april 2013

Putomanen

Ja, den smager forfærdeligt
Hvis, gud forbyde det, at du skal igennem deregulering igen, kan jeg anbefale at få den medicin, du skal stikke dig med 1 gang om dagen.

Jeg håber dog, at dette er sidste gang, du skal igennem dette

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

Anitta-sofie skriver:

Åh ja, jeg var nødt til at have et par gajoler efter hvert pust

Den gjorde mig også træt og havde ofte hovedpine

Anmeld

28. april 2013

Anitta-sofie

Putomanen skriver:

Ja, den smager forfærdeligt
Hvis, gud forbyde det, at du skal igennem deregulering igen, kan jeg anbefale at få den medicin, du skal stikke dig med 1 gang om dagen.

Jeg håber dog, at dette er sidste gang, du skal igennem dette

Jeg går ud fra det er Gonal F du mener, den kommer om et par uger. De har igen sat mig i lang forløb.. men hva håber det lykkedes denne gang

Anmeld

28. april 2013

esioul

Anitta-sofie skriver:

Mange  Til dig

Anmeld

28. april 2013

Putomanen

Anitta-sofie skriver:

Jeg går ud fra det er Gonal F du mener, den kommer om et par uger. De har igen sat mig i lang forløb.. men hva håber det lykkedes denne gang

Nej, gonal-f er et hormon. Til nedregulering får jeg suprefact, som jeg stikker mig med om aftenen. Førhen fik jeg en næsespray som vist hed synarela, som jeg tog 3 gange om dagen.
Selvom langt forløb er laaaangt, så kan det have nogle positive effekter på æggene. Ja, hvad gør man ikke for, at det lykkes at blive gravid

Anmeld

28. april 2013

Anitta-sofie

Putomanen skriver:

Nej, gonal-f er et hormon. Til nedregulering får jeg suprefact, som jeg stikker mig med om aftenen. Førhen fik jeg en næsespray som vist hed synarela, som jeg tog 3 gange om dagen.
Selvom langt forløb er laaaangt, så kan det have nogle positive effekter på æggene. Ja, hvad gør man ikke for, at det lykkes at blive gravid

ooh ok det anede jeg ikke man kunne få hmmm det vil jeg da overveje hvis vi skal til 3 forsøg. meeen det skal vi selvfølgelig ikke :-).. håber jeg ikke

Anmeld

28. april 2013

Putomanen

Anitta-sofie skriver:

ooh ok det anede jeg ikke man kunne få hmmm det vil jeg da overveje hvis vi skal til 3 forsøg. meeen det skal vi selvfølgelig ikke :-).. håber jeg ikke

Du kan i hvert fald altid høre lægen, om det er muligt.

Men som du skriver, så bliver det slet ikke nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.