Er 300 kr nok? (18 års)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
12 svar
4 synes godt om
26. april 2013

Anonym trådstarter

Hej alle..
Vi skal til kærestens søsters 18 års fødselsdag her kl 14, det er ikke noget stort.
Vi har ikke så mange penge, men er 300 kr nok at give i gave? Kom med jeres mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej alle..
Vi skal til kærestens søsters 18 års fødselsdag her kl 14, det er ikke noget stort.
Vi har ikke så mange penge, men er 300 kr nok at give i gave? Kom med jeres mening

ja jeg synes det er rigeligt.

Anmeld

26. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej alle..

Ja da. ellers kan du altid lave det til et gavekort til f.eks. matas. personligt "ser" det ud af lidt mere.

Anmeld

26. april 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle..

Selvfølgelig er det godt nok, når i ikke har mere. Jeg giver aldrig for et bestemt beløb, men det jeg har lyst til at give. Om det er 50 eller 500. Køb noget i ved hun vil kunne li og lade vær med at tænk over hvad det har kostet.

Anmeld

26. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej alle..

Absolut. 

Anmeld

26. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

man giver det man har råd til

Anmeld

26. april 2013

Lene Unik

Det har vi også givet til 18 års fødselsdag.

Anmeld

26. april 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej alle..

Ja. Og man giver hvad man har råd til, sådan gør vi 

Anmeld

26. april 2013

Benjamins'mor

Ja da!

Vi skal til min søsters konfirmation imorgen, og hun får 300 kr,-

Anmeld

26. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Hej alle..

Man giver selvfølgelig det man har råd til!  

Tror alle beløb bliver taget imod med åbne arme og smil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.