hvedi allerrede hvad jers lille babyskal hedde:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Tut

Vi venter en lille pige, og hun skal hedde Nana.

Vi har Noah på snart 2 år i forvejen, så vi synes at det skulle passe til hans navn.

Og så blev vi helt vilde med Noah og Nana, da vi hørte det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

siw84

hvis det bliver en dreng så ved vi allerede at han skal hedde Micah og så med fars mellem og efternavn.... men vi er lidt på barbund med pigenavne... men vi tager først det op når vi kan se hvad det bliver... hvis vi er så heldige og kunne se det 

Anmeld

2. juli 2009

Lone Jakobsen

hvis vi får den dreng som scanningen siger skal han hedde Rasmus Valentin... men hvis det var en pige sku hun hedde Lisa Simone

Anmeld

2. juli 2009

Mathilde

Vi har længe snakket om navnet Celina og det virker efterhånden mere og mere rigtigt, at det er det hun skal hedde, men vi vil ikke hæfte os fast ved det før vi har hende i armene

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Vores lille pige kommr til at hedde Lilje Eva

Sussie 35+5

Sikke et fint navn...og så med Eva med også...sjovt at det navn er ved at blive brugt nu..
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

3rollinger

Vores lille bebs skal hoejst sandsynligt hedder Sofia Martin Bruun eller Oscar Martín Bruun.

Med de to foerste vidste jeg hvad ungerne skulle hedder foer de blev foedt og jeg brugte ogsaa deres navne mens de stadig laa i maven.

Jeg er ikke en af dem der kan se hvad barnet skal hedde naar jeg ser det. Derimod synes jeg at naar de foest har faaet det navn vi har bestemt, kan de slet ikke hedder andet.

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
indtil videre er vi hooked på navnene Angela (daniel kalder mig altid for sin engel, og jeg tror han er min skytsengel, da jeg blev rask da jeg mødte ham) og Christian (vi er glade for navnet, og min far hedder Hans Christian)..så umiddelbart et af dem.. men måske viser det sig at det slet ikke passer til den lille prins eller prinsesse der kommer ud!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.