40 i feber, ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. april 2013

mor88

Hej, hvad ville i gøre?

Min datter fik her i eftermiddag lidt feber, 37,5, har normalt 36,8. Hun har været pylret og har kun skulle bæres hele tiden. Klokken 21 faldt hun i søvn i mine arme, og da var hendes feber steget til 38,5. Hun sov ca 1 time for derefter at vågne med skrigen, imens hun sagde av, av, av... Hun har derefter kun villet sidde i mine arme, har været meget sløj men har drukket en lille smule. For ca halv time siden faldt hun i søvn igen, men jeg har lige nu måle hendes feber til 39,9-40,1 ca. 

er det ikke meget højt når hun sover? Hun har kun ble på og et tyndt lagen over kroppen.

ville i ringe til lægevagten?

hun får nogle små rystelser igennem kroppen ind imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

kriknu

mor88 skriver:

Hej, hvad ville i gøre?

Min datter fik her i eftermiddag lidt feber, 37,5, har normalt 36,8. Hun har været pylret og har kun skulle bæres hele tiden. Klokken 21 faldt hun i søvn i mine arme, og da var hendes feber steget til 38,5. Hun sov ca 1 time for derefter at vågne med skrigen, imens hun sagde av, av, av... Hun har derefter kun villet sidde i mine arme, har været meget sløj men har drukket en lille smule. For ca halv time siden faldt hun i søvn igen, men jeg har lige nu måle hendes feber til 39,9-40,1 ca. 

er det ikke meget højt når hun sover? Hun har kun ble på og et tyndt lagen over kroppen.

Det kan i hvert fald ikke skade at ringe - jeg havde nok gjort det i hvert fald, og da især hvis hun har ondt et sted også

Anmeld

26. april 2013

mor88

kriknu skriver:

Det kan i hvert fald ikke skade at ringe - jeg havde nok gjort det i hvert fald, og da især hvis hun har ondt et sted også

tak for svar    

jeg må hellere einge. Jeg har bare hørt om mange, som har havt dårlige oplevelser af at ringe til lægevagten på dette tidspunkt af døgnet

Anmeld

26. april 2013

kriknu

mor88 skriver:

tak for svar    

jeg må hellere einge. Jeg har bare hørt om mange, som har havt dårlige oplevelser af at ringe til lægevagten på dette tidspunkt af døgnet

Den risiko synes jeg altid man løber med at ringe til lægevagten, lige meget hvad 

håber hun er okay imorgen

Anmeld

26. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mor88 skriver:

Hej, hvad ville i gøre?

Ring til vagt lægen med det samme hun kan få feber krampe. Det ser voldsomt ud men vist ikke så farligT igen. Hvor gammel er hun ? 

Anmeld

26. april 2013

mor88

Aisha skriver:

Ring til vagt lægen med det samme hun kan få feber krampe. Det ser voldsomt ud men vist ikke så farligT igen. Hvor gammel er hun ? 

Hun er 1,5 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.