Anonym skriver:
Hej.
Sagen er den at min mand og jeg har købt briller ved synoptik og brillerne er i sig selv gode nok ( eller mine er tror jeg nok. ) men vi har ikke direkte brug for en styrke men har en bygningsfejl som brillerne kan være behjælplige med, problemet er bare at vi ikke tror vi kan vende os til det der med briller og den yngste vil simoelthen ikke lade dem være så især jeg kan ikke gå med dem når han er vågen medmidre jeg vælger nær kontakt, tumle lege mm. fra og det vil jeg være meget ked af
så vi fortrækker måske en form for linser hvis det endeligt skule være. Nu kommer mit spørgsmål så: kan må gå ind og lever brillerne tilbage og får refunderet pengene ?

Hvor gammel er brillen?? og hvilken by??
Uanset om du vælger enkeltstyrkeglas eller progressive glas, så skal de naturligvis leve op til dine forventninger. Skulle dine briller vise sig at være lidt for stærke eller lidt for svage, så kom ind i butikken og få skiftet glassene. Det er gratis de første otte uger. Det gælder også, hvis du ikke kan vænne dig til progressive glas. Så udskifter vi glassene med enten bifokale glas eller 2 par briller med enkelstyrkeglas.
Når du skal have nye briller, skal du vælge et stel, der matcher din ansigtsform, din stil og dine farver. Skulle du fortryde dit valg, kan du inden for fire uger byttet det til et andet. Vælger du et dyrere brillestel, skal du betale prisforskellen. Er der behov for at lave helt nye glas, må du betale 50 % af prisen.
Man har mulighed for at få rabat på linser - vist man har købt briller hos os
Prøv, før du beslutter dig
Hos Synoptik kan du altid prøve dine kontaktlinser, før du beslutter dig. Bestil tid til ´at prøve kontaktlinser´, hvor du får en Certificeret Synsprøve, samt hvor vi i fællesskab finder frem til hvilke kontaktlinser, der passer dig bedst. Efter synsprøven får du kontaktlinser med hjem på prøve. Så kan du i ro og mag opleve alle fordelene ved dine nye kontaktlinser.
Synoptiske Kontaktlinse Fordele
Vælger du at abonnere på dine kontaktlinser hos Synoptik, har vi endnu flere fordele til dig. Vi kalder det for vores Synoptisk Kontaktlinse Fordele, der blandt andet giver dig 25% rabat på briller og solbriller, gratis erstatnings- og nødkontaktlinser og meget mere. Du får også adgang til Mit Synoptik, der er en gratis online service, der gør det nemt og trygt at være kontaktlinsekunde, og hjælper dig med at holde styr på dit abonnement.
Alt dette er fundet på www.synoptik.dk - det var lidt nemmere at kopier end at skrive det hele en gang til