Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
jeg er ansat i en dyrehandel, så det er ikke avisstøv der er det største problem 
Men støv generelt grundet manglende rengøring.. alle de der store plastikposer med mad til hund og kat er bare supersugere for støv...
Hvis jeg vasker med koldt vand ender jeg med ikke at kunne holde varmen.. jeg har det svært med at få varmen og komme af med varmen... dumme krop...
Min creme er supergod men kan bare ikke smøre så tit som jeg nok burde da jeg jo ikke lige kan stå med tilcremede hænder og sige til en kunde: øhm vent lige 2 min mine hænder skal lige tørre førend jeg kan hjælpe dig med sækken....
Penge er der ingen af til ekstra cremer da jeg i forvejen kun har min dimittendsats dagpenge der også skal dække min madpakke uden vi får nogen ekstra hjælp... lyder ikke af meget men bare den smule ekstra jeg skal tage med hver dag er noget der kan mærkes når vi handler ind, da vores budget i forvejen ikke har vildt meget tilovers...
jeg har et par handsker som sagt, de er af stof over hånden og gummimateriale inden i hånden... blev købt mest fordi nogen af dyrene godt kan bide så for at undgå at blive bidt fandt vi et par til mig..
Anmeld