Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Øv hvor træls kan du ikke få nogle på besøg, så du ikke bliver helt vanvittig? God bedring
Øv hvor træls kan du ikke få nogle på besøg, så du ikke bliver helt vanvittig? God bedring
Får besøg på onsdag... Weeeeee...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jo en af veninderne skrev lige at hun kigger ud på onsdag... Weeeee...
Jo en af veninderne skrev lige at hun kigger ud på onsdag... Weeeee...
Jeg ved du har prøvet i en evighed.. Jeg håber virkelig det lykkedes for jer denne gang.. Jeg kan slet ikk forestille mig hvordan det må være at gå så længe for at det er din tur denne gang
Anitta-sofie skriver: Jeg ved du har prøvet i en evighed.. Jeg håber virkelig det lykkedes for jer denne gang.. Jeg kan slet ikk forestille mig hvordan det må være at gå så længe for at det er din tur denne gang
Det er så meget vores tur.. Så den skal bare blive derinde..
Er i 6. Uge nu og glæder mig vildt til at se den lille d. 13/5..
hvor langt er i i jeres forsøg nu?
ønskebarn74 skriver: Det er så meget vores tur.. Så den skal bare blive derinde.. Er i 6. Uge nu og glæder mig vildt til at se den lille d. 13/5.. hvor langt er i i jeres forsøg nu?
jeg er på 5 dag med det der saaatans næsespray.. så der er noget vej endnu....... håber så meget det lykkedes for jer denne gang, man blir jo idiot af alle de nedture
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128