Bløde bukser laves på bestilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
25 svar
4 synes godt om
25. april 2013

Lene Unik

Jeg har muligvis vist dem før, men jeg har af og til gang i symaskinen. I dag har jeg syet små bukser jeg skal have med til Bagagerumsmarked i Hadsten på lørdag. I den forbindelse ville jeg vise nogle af mine bukser. Priserne er 75 kr for str. 50 (og præmatur størrelser) og 99 kr. for bukser op til str. 92. Jeg har forskellige modeller i webshoppen, men der kan købes stof hjem hvis der er andre ønsker. Se udvalget her: http://3272940.shop20.dandomain.dk/shop/lt-design-42c1.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

gonefishing

Lene Unik skriver:

Jeg har muligvis vist dem før, men jeg har af og til gang i symaskinen. I dag har jeg syet små bukser jeg skal have med til Bagagerumsmarked i Hadsten på lørdag. I den forbindelse ville jeg vise nogle af mine bukser. Priserne er 75 kr for str. 50 (og præmatur størrelser) og 99 kr. for bukser op til str. 92. Jeg har forskellige modeller i webshoppen, men der kan købes stof hjem hvis der er andre ønsker. Se udvalget her: http://3272940.shop20.dandomain.dk/shop/lt-design-42c1.html

Fed webshop. den er tilføjet til min browser!

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Nå - beklager at billederne blev så store - er ikke helt god til det med billeder endnu.

Kiggede efter inspiration til andet stof, og her er noget af det jeg faldt for:

Velour m/stretch Retroprint Koksgrå - Klik for flere detaljerStar Mørk grøn - Klik for flere detaljer Velour m/stretch stribet Mørk blå - Klik for flere detaljerOwl syren - Klik for flere detaljer

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Flodkilling skriver:

Fed webshop. den er tilføjet til min browser!

Tak skal du have

Anmeld

25. april 2013

Moma

Kan du lave str. 104?

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Moma skriver:

Kan du lave str. 104?

Ja, det kan jeg godt, men de vil koste lidt mere, alt efter hvilket stof de skal syes i. Fra omkring 125 kr.

Anmeld

25. april 2013

Moma

Det lyder fint. Jeg tænkte på dem med grønne stjerner og de blå brun kant (nederste billede) - 2 par. Synes dem med flyvemaskinerne er rigtigt søde også - men tror de er lidt for sarte til et børnehavebarn 

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Moma skriver:

Det lyder fint. Jeg tænkte på dem med grønne stjerner og de blå brun kant (nederste billede) - 2 par. Synes dem med flyvemaskinerne er rigtigt søde også - men tror de er lidt for sarte til et børnehavebarn 

Det billede af det grønne stof med stjerne er som sagt ikke noget jeg har endnu. Det er jersey stof, og hvor kraftigt det er, det ved jeg ikke, men det kan undersøges.

De andre bukser, dem på det nederste billede, er turkis velour med brun rib.

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Moma skriver:

Du kan evt. sende en besked til mig, så kan vi aftale videre der.

Anmeld

25. april 2013

Lene Unik

Ej, kom til at kigge videre på stof. Der er virkelig meget skønt. Se her:

Babyfløjl - en smule dyrere end det andet jeg har:

Design af Robert Kaufman - babyflølj

Babyfløjl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.