Ondt i øret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Da jeg vaskede mit hår i går kom der vand i øret troede jeg. Jeg tænkte ikke mere over det indtil der var gået mange timer og væsken ikke var ude endnu. Det føles som om jeg har en prop i øret og det suser. Jeg kan samtidig høre mit hjerte slå inde i øret Det er nok min puls jeg kan høre.... Jeg købte så noget Remowax på apoteket i går da jeg troede at det var en prop i øret. Men det har ikke hjulpet på det
Nu gør det ondt når jeg bøvser uden at åbne munden hvis I ved hvad jeg mener. Det giver sådan en tryk i øret hver gang. Og efter det gør det stadig en smule ondt i øret. Men det er værst når jeg bøvser. Hvad gør jeg og hvad kan det være?? Det er kun i det ene øre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Maja_4000

Kan det ikke være møb? Det havde jeg i sommers og det startede som du beskriver

Anmeld

25. april 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Maja_4000 skriver:

Kan det ikke være møb? Det havde jeg i sommers og det startede som du beskriver

Åh nej Håber ikke at det er det. Men hvorfor søren kom det bare lige pludselig efter at jeg havde vasket hår.... Det forstår jeg ikke. Hvis det bliver ved til mandag kontakter jeg selvfølgelig lige min læge.

Anmeld

25. april 2013

Maja_4000

Omsorgsgiver skriver:

Åh nej Håber ikke at det er det. Men hvorfor søren kom det bare lige pludselig efter at jeg havde vasket hår.... Det forstår jeg ikke. Hvis det bliver ved til mandag kontakter jeg selvfølgelig lige min læge.

Mit kom også lige pludselig .. Vågnede midt om natten med det håber du finder ud af noget som virker

Anmeld

26. april 2013

mrhl

Det lyder meget som møb. :-)

Anmeld

26. april 2013

Carina:-)

Det lyder som om du har fået lidt vand ind bag tromhinden-det gør rigtigt ondt .

Her hjælper det at putte vat der er dyppet i lun kamilliethe ,tage en strikhue på så det holdes lunt og så sove med øret ned mod puden.

Et par panodiler,og så plejer det at være væk i løbet af et døgn.

Anmeld

26. april 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Carina:-) skriver:

Det lyder som om du har fået lidt vand ind bag tromhinden-det gør rigtigt ondt .

Her hjælper det at putte vat der er dyppet i lun kamilliethe ,tage en strikhue på så det holdes lunt og så sove med øret ned mod puden.

Et par panodiler,og så plejer det at være væk i løbet af et døgn.

Men så frygtelig ondt gør det heller ikke og idag gør det ikke ondt kun når jeg bøvser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.