Ægløsnings test hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
22 svar
8 synes godt om
25. april 2013

Anonym trådstarter

Forventer mens d. 7 maj. 

Så skulle gerne ha haft min ægløsning. Men er er bare komplet negative. Så den på vej til at blive positiv, også er den knald negativ. Min cyklus er meget ureglmæssig.  Men hvad synes i om disse test, ser det ikke lidt mærkeligt ud?Altså at de svinger sådan 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Christina74

det ser ud som den der ligger nr 1 er tættest på ÆL :-S

Ligger de i rækkefølge ????

For hvis den der ligger nr 1 er ælst og nr 4 er nyest så vil jeg muligvis gætte på du havde ÆL 1-2 dage før nr. 1 test !

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

det ser ud som den der ligger nr 1 er tættest på ÆL :-S

Ligger de i rækkefølge ????

For hvis den der ligger nr 1 er ælst og nr 4 er nyest så vil jeg muligvis gætte på du havde ÆL 1-2 dage før nr. 1 test !

Ja den øverste er ældst. Synes bare det er super mærkeligt for havde mens d. 9-14 april.. Det så hammerene frustrerende.. 

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forventer mens d. 7 maj. 

Så skulle gerne ha haft min ægløsning. Men er er bare komplet negative. Så den på vej til at blive positiv, også er den knald negativ. Min cyklus er meget ureglmæssig.  Men hvad synes i om disse test, ser det ikke lidt mærkeligt ud?Altså at de svinger sådan 

Synes det er forvirrende ..

Anmeld

25. april 2013

Christina74

det kan også bare være at de test du har ikke kan blive tydliger end det. , med din urin.

Det prøvede jeg i min 1. cyklus (hvor jeg brugte test) 2. cyklus testede jeg så med 3 forskellige test typer lige omkring ÆL og 2 af dem var positive den dag jeg selv mener jeg havde ÆL den sidste af de 3 forskellige test viste først positiv 15 timer efter.

Jeg har haft stor glæde af VALMED ÆGLØSNINGS TEST som bare har været de nemmeste for mig at bruge :-)

http://condomstock.dk/brands/graviditetsteste/aeglosningsteste-fra-valmed-5-stk.html

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Mine svingede også meget frem og tilbage, og pludselig var den helt positiv, har brugt de digitale sammen med, og viser at de kan være meget svære at tyde, da der ikke altid er langt i farven mellem negativ og positiv værst var apotekets strimmelteste, de bedste ud over de digitale, var helt klart dem fra netto, i boks
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2013

Christina74

prøver lige at lave dit regnskab :-S

1 mens dag 9/4-13

du forventer næste mens 9/5-13

Jamen hvis du er som gennemsnittet, det er langt fra alle der er det.

Så skal du havde ÆL 14 dage før mens og det bliver jo ca d. 25-26/4 !

Hvornår er dine test taget ??

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

prøver lige at lave dit regnskab :-S

1 mens dag 9/4-13

du forventer næste mens 9/5-13

Jamen hvis du er som gennemsnittet, det er langt fra alle der er det.

Så skal du havde ÆL 14 dage før mens og det bliver jo ca d. 25-26/4 !

Hvornår er dine test taget ??

Min beregner sagde noget andet 

de er taget fra d. 21/4 af 

Anmeld

25. april 2013

Christina74

Maja84 skriver:

Mine svingede også meget frem og tilbage, og pludselig var den helt positiv, har brugt de digitale sammen med, og viser at de kan være meget svære at tyde, da der ikke altid er langt i farven mellem negativ og positiv værst var apotekets strimmelteste, de bedste ud over de digitale, var helt klart dem fra netto, i boks

Og vupti var dine fine test billeder fremme igen 

Jeg er nu glad for valmed ÆL test 

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tak vil prøve det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.