It's oh so quiet - Cover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
7 svar
4 synes godt om
25. april 2013

emsaroto

Ja i ved jo efterhånden godt hvem jeg er.. Og at jeg er kreativ på forskellige måder, men mest indenfor det med musik

Så nu har jeg i laaaang tid ikke rigtig blæret mig med andet end Oskar, og fik lige lysten tilbage, så nu er det lige omkring mig selv

Er i den sidste tid blevet glad for at høre Björk, så optog lige en sang i dag, før jeg hentede Oskar Nyd det! 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kqT3c4nJnEs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Moma

Smukt. 

Anmeld

25. april 2013

Benjamins'mor

Lyder rigtigt godt!

Anmeld

25. april 2013

Juliekp

Intet mindre end smukt Du har en rigtig flot stemme! 

Anmeld

25. april 2013

emsaroto

Mange tak alle sammen Hvor er i søde 

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

emsaroto skriver:

Ja i ved jo efterhånden godt hvem jeg er.. Og at jeg er kreativ på forskellige måder, men mest indenfor det med musik

Så nu har jeg i laaaang tid ikke rigtig blæret mig med andet end Oskar, og fik lige lysten tilbage, så nu er det lige omkring mig selv

Er i den sidste tid blevet glad for at høre Björk, så optog lige en sang i dag, før jeg hentede Oskar Nyd det! 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kqT3c4nJnEs

Jeg elsker din stemme. Men har lidt svært ved andre som synger Björk. Hun har en så unik stemme:-):-)

Men kan rigtig godt lide dine "skrig" i sangen der rammer du hende godt:-):-):-)

Anmeld

15. maj 2013

emsaroto

Tauf skriver:

Jeg elsker din stemme. Men har lidt svært ved andre som synger Björk. Hun har en så unik stemme:-):-)

Men kan rigtig godt lide dine "skrig" i sangen der rammer du hende godt:-):-):-)

hehe hun er MEGET unik ja. Og virkelig svært at være oppe i mod  

tak

Anmeld

15. maj 2013

MyLove E

emsaroto skriver:

hehe hun er MEGET unik ja. Og virkelig svært at være oppe i mod  

tak

Ja.. Ved godt at du heller ikke prøver at være hende.
Men du kender sikkert også at der bare er nogen nr som man ikke syntes andre skal pille ved

Men du ee meget dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.