Spædbarn med ondt i halsen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Lille mus dog, øv hvor træls altså  

Jeg ville klart ringe til vagtlægen, da bassen jo har brug for både mad og søvn, og hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Det er helt ok at ringe til vagtlægen ved "mindre alvorlige" ting, de tager dig seriøst og vil hellere end gerne se jer, nu hvor han ikke er så gammel og det derfor ikk er godt hvis han er syg.. 

God bedring til lille Hjalte 

Tusind tak! Som du nok har læst tidligere i tråden tog vagtlægen mig ikke seriøst, men han fik det heldigvis bedre i løbet af natten, og nu er han næsten sig selv igen (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

M (:

Månsson skriver:

Sådan en klap hat.. Så bliver jeg jo stædig og ringer til der er en i den anden ende der kan finde ud af at hjælpe

Håber han selv får en prut på tværs

Ja, virkelig en lortelæge!!  Synes slet ikke det var fair behandling. Ja gu er man da nervøs når ens lille baby er syg; men jeg ringede jo IKKE for hverken at blive tilset eller indlagt, jeg ringede for at få RÅD til lindring og forhøre mig ifht. børnepanodil! Han kan sgu da bare svare på det jeg spørger om, og ikke alt muligt andet og kalde mig en pylremor! 

Hahaha, ja, det håber jeg også! 

Anmeld

27. april 2013

M (:

MorDk skriver:

Ja det er en tegn man kan bruge. Det gør vi. Hvis han er ved at blive syg så "splatter" pungen ligsom ud...  Sorry! Men ja... den er sådan lidt "slatten" og det kan den være INDEN han får feber... og så tænker jeg... så nu har vi snart en syg dreng. Og den slår aldrig fejl!

Det er da lidt pudsigt, men det vi jeg da klart huske! Tak for råd! 

(Btw. nævnte jeg det for kæresten og han siger bare: det vidste jeg da godt.. HVORFOR har du så ikke sagt det? )

Anmeld

27. april 2013

M (:

Louise17 skriver:

Marco var lign da han var omkring de 26 dage. Ringede til vagtlægen og sagde at jeg troede at han havde hans betændelse. 

Fik svaret " Så det første gang i hans xantal år han havde set en nyfødt med halsbetændelse. De kunne de bestemt ik få endnu!"..

De vagtlæger er intet værd..

Go bedring! 

Nej, og det var også derfor jeg i første omgang forsøgte at ringe til min SP (som btw. stadig ikke har ringet tilbage ), for jeg ved godt, at når man ringer til vagtlæge med første barn vender 90% bare øjne af ens bekymring.. 

Anmeld

27. april 2013

2721

M (: skriver:

Mange tak, den lille fyr havde det meget bedre igår, og i dag er han næsten "sig selv", så tror vi slap med knapt to døgns sygdom.. (:

Dejligt han er ved at være frisk igen

Anmeld

27. april 2013

MorDk

Det er da lidt pudsigt, men det vi jeg da klart huske! Tak for råd! 

(Btw. nævnte jeg det for kæresten og han siger bare: det vidste jeg da godt.. HVORFOR har du så ikke sagt det? )

Typisk mænd altså

Anmeld

27. april 2013

M (:

MorDk skriver:

Typisk mænd altså

Haha, ja, prøv da at del den slags info  

Anmeld

27. april 2013

Miss Church

Øv øv, har en lille dreng på 7 uger, som har ondt i halsen.

Han er hæs og er ikke meget for at synke, og er dermed heller ikke nem at få til at spise.

Han klynker, er urolig, og har svært ved at finde ro. 
Han har i dag taget en lur på 2,5 time, men har ellers kun sovet 5-10 min af gangen siden kl 08 i morges.. 

Vi har forsøgt at smertelindre med lidt sukkervand, men da han ikke vil synke og derfor spytter det ud igen, har det ringe effekt! 

Han virker varmere end normalt, men tror ikke han har feber (vi vil dog måle den ved næste bleskift, hvis man kan bruge et alm. voksen-termometer?).. 

Han virker klattet, men er ikke slap. Vi har haft ca. 1/2 times god kontakt i dag. Han er desuden lidt rød omkring øjnene, som er klare og våde ligesom når man har grædt (og det har han ikke normalt)..

Har lige forsøgt at komme igennem til min SP, og håber hun ringer tilbage inden længe. Jeg har kontaktet hende, da jeg ikke synes han er "syg nok" til vagtlæge, og min egen læge har lukket for i dag.. 

HJÆLP! Nogen gode råd?

Øv hvor er det træls søde!

Håber snart at han er frisk igen 

Anmeld

27. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Øv hvor er det træls søde!

Håber snart at han er frisk igen 

Han har det heldigvis bedre i dag, så tror snart han er rask (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.