Så ruger jeg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
9 svar
12 synes godt om
25. april 2013

CroQuis

Så ruger jeg. For tredje gang

Vi fik ønsket opfyldt, om at få lagt to æg op, så nu ruger jeg på et 4 cellet og 6 cellet æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Så ruger jeg. For tredje gang

Vi fik ønsket opfyldt, om at få lagt to æg op, så nu ruger jeg på et 4 cellet og 6 cellet æg

Tillykke sødeste.. 

Fik i nogen på frys..

Uuuuuuuuuuuuhhhhhh så spændende..

Held og lykke!!! 

Anmeld

25. april 2013

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan for at det er et guldæg der er imellem! Og så vil jeg da lige sige, at det er to meget flotte æg, du har fået lagt op! Her har vi lavet en perfekt lille baby ud fra et to og et tre cellet æg så jeg håber for jer, at de fine æg nok skal blive til en lækker lille bebs

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

Jeg vil også istemme mig, at det lyder som 2 helt perfekte æg, du har fået lagt op

Jeg  for dig!!!

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Tillykke sødeste.. 

Fik i nogen på frys..

Uuuuuuuuuuuuhhhhhh så spændende..

Held og lykke!!! 

Mange tak

Ud af 12 æg, var 7 modne nok, og ud af dem, blev 4 befrugtet, hvor jeg så fik lagt de TO bedste op  De sidste to var vidst ikke gode nok til frys  

Men er rigtig tilfreds med at få to op

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at det er et guldæg der er imellem! Og så vil jeg da lige sige, at det er to meget flotte æg, du har fået lagt op! Her har vi lavet en perfekt lille baby ud fra et to og et tre cellet æg så jeg håber for jer, at de fine æg nok skal blive til en lækker lille bebs

Årh det er da dejligt at høre

Troede ikke 3 cellede æg var gode? Så vidt jeg forstod deler de sig altid to og to? Altså lige antal??

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Jeg vil også istemme mig, at det lyder som 2 helt perfekte æg, du har fået lagt op

Jeg  for dig!!!

Tusind tak, håber bare mindst ét bliver siddende   

Anmeld

26. april 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Mange tak

Ud af 12 æg, var 7 modne nok, og ud af dem, blev 4 befrugtet, hvor jeg så fik lagt de TO bedste op  De sidste to var vidst ikke gode nok til frys  

Men er rigtig tilfreds med at få to op

Kan jeg godt forstå og der fiskal kun et guldæg til..

Anmeld

26. april 2013

tarkoflen

CroQuis skriver:

Årh det er da dejligt at høre

Troede ikke 3 cellede æg var gode? Så vidt jeg forstod deler de sig altid to og to? Altså lige antal??

Hmm det ved jeg ikke om de gør, men det var det de sagde, der blev sat op men det kan da ikke udelukkes at vi har hørt forkert

Men en ting er sikkert, den lille puttetrold der ligger i sin lift og snorker, kom ud af det forsøg, også selvom æggene ikke var i top

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

tarkoflen skriver:

Hmm det ved jeg ikke om de gør, men det var det de sagde, der blev sat op men det kan da ikke udelukkes at vi har hørt forkert

Men en ting er sikkert, den lille puttetrold der ligger i sin lift og snorker, kom ud af det forsøg, også selvom æggene ikke var i top

Jeg skal heller ikke gøre mig klog på det

Synes bare jeg kan huske at vi har haft noget om (æg)celledeling i biologi

Men det vigtigste er, at i fik en dejlig lille baby ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.