Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Vi har lige fået at vide der vare 8 strå i min mands sidste prøve og det ville være helt fint til insiminering, men hvor mange strå bruger man til et forsøg?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Vi har lige fået at vide der vare 8 strå i min mands sidste prøve og det ville være helt fint til insiminering, men hvor mange strå bruger man til et forsøg?
gædde/gitte skriver: hvad pokker er strå???tror da ikke vi havde strå....
hvad pokker er strå???tror da ikke vi havde strå....
Han skal aflevere 3 prøver som skal fryses ned fordi han skal i medicinskbehandling og så fik vi at vide der var 8 strå i den første. Men jeg aner ikke hvad et strå betyder eller hvor mange man skal bruge til et forsøg
Jeg tror, at det er et fint resultat
Jeg tror, at et strå er den portion sæd, som man regner med, der skal bruges i et forsøg. Dvs. altså sige, at i burde have til 8 forsøg, hvis alt går vel
Held og lykke med det!
-Lisbeth
Lisbeth1985 skriver: Jeg tror, at det er et fint resultat Jeg tror, at et strå er den portion sæd, som man regner med, der skal bruges i et forsøg. Dvs. altså sige, at i burde have til 8 forsøg, hvis alt går vel Held og lykke med det! -Lisbeth
Okay tak for dit svar det er godt nok mange forsøg så hvis man kan få 8 strå ud af 3 prøver, men så er der da nok til at forsøge til et par børn
Jeg tror det er forskelligt hvor mange strå man bruger per forsøg. Hos os har manden stærkt nedsat sædkvalitet, og de regner med at bruge 1-2 strå på et ICSI-forsøg.
Jo bedre sædkvalitet, jo færre strå skal man bruge per forsøg, vil jeg tro
Putomanen skriver: Jeg tror det er forskelligt hvor mange strå man bruger per forsøg. Hos os har manden stærkt nedsat sædkvalitet, og de regner med at bruge 1-2 strå på et ICSI-forsøg. Jo bedre sædkvalitet, jo færre strå skal man bruge per forsøg, vil jeg tro
Okay på den måde mange tak for dit svar
Rockertand skriver:
Tak så ved jeg også hvordan det ser ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128