Hahaha hvor var det fedt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

TbCp

Jeg har været på køre teknisk anlæg idag.... ude og snurre rundt på glatbanen
Haha det var simpelthen for fedt

Inden jeg gik igang med kørekortet var jeg hunderæd, sikker på jeg IKKE kunne køre bil og ville dumpe utallige køreprøver.
Nu ærger jeg mig over at jeg ikke gik igang tidligere.

Jeg KAN finde ud af at køre bil.
Jeg har IKKE behov for ekstra køretimer

Synes simpelthen det er SÅ sjovt at køre bil, til trods for dummerianner der skal råbe af en fordi man har skoleskilt på.

Jeg glææææder mig til jeg har kortet.... skal bare besøge en masse mennesker (bla. Katrine - JustAnotherName har jeg lovet at besøge) bare tanken om lige at kunne smutte i Bilka uden at skulle overtale manden først, som så trasker surmulende efter en

Nå smutter igen
Hej hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor DEJLIGT for dig!! Jeg er også en af dem der frygter køretimerne som ind i h.... Jeg er overbevist om at jeg bliver verdens værste bilist og er rædselsslagen for at skulle manøvrere i trafikken på egen hånd! Det er fedt at høre at det måske ikke stemmer helt med virkeligheden...

Anmeld

29. juni 2009

NaFe

Ja jeg er også en af dem der tror jeg slet ik kan finde ud af det.. Har lagt penge tilside til det..men kan bare ikke tage mig samme og springe ud i det....ihhhhh

Anmeld

29. juni 2009

TbCp

Jeg kan kun anbefale det

Kunne jo være gået igang for 13 år siden, bare jeg dog havde gjort det.

Jeg har også bare fået en kanon god kørelære, det betyder rigtig meget!

Anmeld

29. juni 2009

Miamaja

saadan havde jeg det ogsaa. og jeg holdt faktisk op igen da jeg var 18 og ventede til jeg var 21 for jeg ville det igen- og jeg bestod begge gange i forste forsog. baade i danmark og i usa. saa hvis jeg kan saa er der haab forude. min korelaerer var super!

Anmeld

29. juni 2009

Betina88

Hvor er det skønt at høre at du ikk' er bange for at køre i bil ..

Hvor mange prøver mangler du nu ?

Anmeld

29. juni 2009

TbCp

Jeg skal til teoriprøve 13. juli og så snart der er en køreprøve tid booker min kørelærer den til mig

Anmeld

29. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Inden jeg gik igang med kørekortet var jeg hunderæd, sikker på jeg IKKE kunne køre bil og ville dumpe utallige køreprøver.

Synes simpelthen det er SÅ sjovt at køre bil, til trods for dummerianner der skal råbe af en fordi man har skoleskilt på.

Jeg glææææder mig til jeg har kortet.... skal bare besøge en masse mennesker (bla. Katrine - JustAnotherName har jeg lovet at besøge) bare tanken om lige at kunne smutte i Bilka uden at skulle overtale manden først, som så trasker surmulende efter en

Nå smutter igen
Hej hej

Arrrh... hvor er jeg misundelig

Da jeg var på køreteknisk med bus, så var det meeeeeeega kedeligt, fordi vi skulle køre meeeeeeeeega langsomt for IKKE at snurre...  Jeg havde netop håbet på at få en tur, så man rigtig rutchede rundt i mega skrumler og fik adrenalinen op og køre. mmm..

Men dejligt for dig at du havde en sjov og forhåbentligt lærerig dag

Anmeld

29. juni 2009

Pige2009

TbCp skriver:

Nå smutter igen
Hej hej

Er nu også rigtig glad for, at jeg tog kørekort, da jeg var 18 år, for idag, kan jeg simpelthen ikke undvære det. Bare friheden til at køre hvorhen jeg har lyst er skønt. Tror også det bliver dejligt med kørekort, når nu bebsen ser dagens lys om lidt over 13 uger Held og lykke med kortet. Du kommer til at få stor glæde af det.

Knus Linda 25+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.