Kan de hjælpe på Borger.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg er igang med at undersøge hvad jeg kan få støtte til hvis jeg bliver enlig forsøger. Jeg vil også have brug for at søge om boligsikring. Jeg kan se man skal udfylde ansøgningerne på nettet. Nogle ting kan man finde på årsopgørelser osv. Men jeg er ikke så skarp i alt det der. Kan man booke en tid på Borger.dk og få hjælp til at udfylde ansøgningerne osv. online? Tænker kan de hjælpe en med at finde de rigtige oplysninger osv. eller har de slet ikke tid til sådan noget? Håber nogle har et svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

lycly

Du kan jo ringe til borgerservice og høre dem ad, om du kan komme ned og få hjælp. Dengang jeg skulle søge om støtte i forbindelse med at jeg var enlig forsørger, der var også flere ting jeg var i tvivl om, og de var super flinke til at hjælpe og vejlede når jeg ringede

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Du kan jo ringe til borgerservice og høre dem ad, om du kan komme ned og få hjælp. Dengang jeg skulle søge om støtte i forbindelse med at jeg var enlig forsørger, der var også flere ting jeg var i tvivl om, og de var super flinke til at hjælpe og vejlede når jeg ringede

Ok mange tak for dit svar. Det er lidt en jungle. Jeg ved godt at man kan læse sig til meget men synes det er lidt svært. Når man også har så mange andre tanker i hovedet. Jeg vil bare gerne lige være lidt forberedt. Desværre ender det nok med jeg bliver alene med mine børn  Så har været inde og læse lidt om det hele.

Anmeld

25. april 2013

lycly

Anonym skriver:

Ok mange tak for dit svar. Det er lidt en jungle. Jeg ved godt at man kan læse sig til meget men synes det er lidt svært. Når man også har så mange andre tanker i hovedet. Jeg vil bare gerne lige være lidt forberedt. Desværre ender det nok med jeg bliver alene med mine børn  Så har været inde og læse lidt om det hele.

Det ER en jungle og kan virke mega uoverskueligt. Det jeg var mest bange for, det var at skrive noget forkert i de der skemaer, så man blev beskyldt for at snyde. Også derfor jeg tit ringede derind.

Håber du får styr på det selvom du ender alene med dine børn, det er aldrig en rar situation

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det ER en jungle og kan virke mega uoverskueligt. Det jeg var mest bange for, det var at skrive noget forkert i de der skemaer, så man blev beskyldt for at snyde. Også derfor jeg tit ringede derind.

Håber du får styr på det selvom du ender alene med dine børn, det er aldrig en rar situation

nej det er ikke rart. Men nok sådan det bliver. hvornår ved jeg ikke men derfor ville det være godt lige at undersøge lidt på forhånd så jeg ved hvad jeg skal gøre. Tak for knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.