Nogen fra Vejle???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
13 svar
6 synes godt om
25. april 2013

Henriette_Elias

Hej alle  

Jeg er lige flyttet til vejle fra odense. Derfor kender jeg INGEN herfra, udover min kæreste og hans forældre og søskende.

Derfor prøver jeg nu at se om jeg kan finde nogen der er interesseret i måske at få en ny veninde??

Jeg har en søn der bliver 3 år til oktober, måske der er nogen der har børn på samme alder?  

Skriv til mig hvis det lyder som noget der kunne have interesse for dig. Jeg mangler lidt tøse-selvskab her i min nye by, som jeg derudover også lige skal lærer at kende

Mange tanker - Henriette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

MIWULA

Henriette_Elias skriver:

Hej alle  

Jeg er lige flyttet til vejle fra odense. Derfor kender jeg INGEN herfra, udover min kæreste og hans forældre og søskende.

Derfor prøver jeg nu at se om jeg kan finde nogen der er interesseret i måske at få en ny veninde??

Jeg har en søn der bliver 3 år til oktober, måske der er nogen der har børn på samme alder?  

Skriv til mig hvis det lyder som noget der kunne have interesse for dig. Jeg mangler lidt tøse-selvskab her i min nye by, som jeg derudover også lige skal lærer at kende

Opper den lige. 

Anmeld

25. april 2013

Henriette_Elias

kære mødre fra Vejle??

Anmeld

25. april 2013

VIPpigen

Jeg bor ikke i Vejle længere, men kommer derfra, og kommer der jævnligt, da det meste af vores familie boer deroppe

Anmeld

25. april 2013

Henriette_Elias

Øv øv ! Men sig da endelig tialvis du kommer tilbage til Vejle  

Anmeld

25. april 2013

Mor til Frederic og Freya

Henriette_Elias skriver:

Hej alle  

Hejsa.

Bor i bredstrup-pjedsted og det ligger på den gamle vej mellem fredericia og vejle.

Har Frederic på 4½ år og freya på 1 år.

Anmeld

25. april 2013

Janni.

Jeg er med i en facebook gruppe som henvender sig til Give området, det er jo ikke langt fra Vejle.
Hvis du er interesseret, sender jeg gerne et link til gruppen?
Jeg bor selv i Give.

Anmeld

25. april 2013

Henriette_Elias

Janni. skriver:

Jeg er med i en facebook gruppe som henvender sig til Give området, det er jo ikke langt fra Vejle.
Hvis du er interesseret, sender jeg gerne et link til gruppen?
Jeg bor selv i Give.

Det må du meget gerne, tak

Anmeld

25. april 2013

VIPpigen

Henriette_Elias skriver:

Øv øv ! Men sig da endelig tialvis du kommer tilbage til Vejle  

Tror desværre ikke vi flytter tilbage. Vi købte hus i Sønderjylland, og er utrolig glad for det hernede...

Hvor længe har du boet i Vejle nu??

Jeg syntes jo det er en rigtig dejlig by, og skal gerne indrømme at jeg savner Vejle, men savner kun muligheden for at kunne gå en tur ned i byen... Vi boede nede ved havnen, og eneste problem var at det bare ikke var et hus... 

Anmeld

25. april 2013

Janni.

Det link virker ikke, kan du sende din email i en privat besked eller dit navn, så inviterer jeg dig lige til gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.