Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom svaret fra OUH i morges - der var æg klar til os. Afsted det gik!
Ud af de 9 æg, der blev høstet efter en kort IVF, var 5 af dem befrugtet - og 2 af dem så gode ud. Så de foreslog, bl.a. pga. min alder (synes jo stadig at 33 er en ung alder ), at jeg fik lagt begge æg op. Vi var ikke længe om at beslutte os: Det gør vi!
Dobbelt så stor chance for at bare 1 enkelt lille bitte æg sætter sig fast.. og kommer der mere end et barn ud af det, så er vi bare endnu mere lykkelige og vil elske dem alle sammen lige højt!
Så nu skal der ruges.. bare jeg ikke ender som en høne
Kryds fingre og hold vejret de næste 14 dage, tak
til **Ønskebabyen - jeg følger dig, vi er ikke mange dage fra hinanden i ÆO, og jeg vil tænke på dig i weekenden, og sende dig en masse god karma!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lauer skriver: Så kom svaret fra OUH i morges - der var æg klar til os. Afsted det gik! Ud af de 9 æg, der blev høstet efter en kort IVF, var 5 af dem befrugtet - og 2 af dem så gode ud. Så de foreslog, bl.a. pga. min alder (synes jo stadig at 33 er en ung alder ), at jeg fik lagt begge æg op. Vi var ikke længe om at beslutte os: Det gør vi! Dobbelt så stor chance for at bare 1 enkelt lille bitte æg sætter sig fast.. og kommer der mere end et barn ud af det, så er vi bare endnu mere lykkelige og vil elske dem alle sammen lige højt! Så nu skal der ruges.. bare jeg ikke ender som en høne Kryds fingre og hold vejret de næste 14 dage, tak til **Ønskebabyen - jeg følger dig, vi er ikke mange dage fra hinanden i ÆO, og jeg vil tænke på dig i weekenden, og sende dig en masse god karma!
babywish13 skriver: for jer
for jer
Har selv lige fået opkald fra OUH her til morgen om at der er æg klar til os
Jeg får crinone gele x1 - hver morgen. Ja vi håber også at de næste 14 dage går hurtigt - for nu, hedder det Sommerhus indtil søndag, så det bliver godt at komme hjemmefra og slappe heeeeelt af.. med benene opad, naturligvis
Jeg hepper!!
CroQuis skriver: Har selv lige fået opkald fra OUH her til morgen om at der er æg klar til os
Uuuuh hvor spændende! Held og lykke - sender en masse babyklister din vej, i håb om at det/de bliver derinde!
Hold da op, hvor er der mange rugere lige nu.
Jeg sender en masse tanker og ....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128