Når humøret går i kælderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
11 svar
8 synes godt om
24. april 2013

et-ønske

Jeg er på vej ned i en trist dal........ Lige pt har jeg lyst til at droppe hele projektet. Synes det er så svært at ens krop hele tiden er i alarmbredsskab!! Enten på grund af hormoner, spekulationer omkring æl-test, er alt som det skal være Og så lige alle dem der selvfølgelig bare lige bliver gravide.

Jeg har altid sagt at jeg ikke ville blive sådan en der ikke kunne glædes på andres vegne - det kan jeg skam også godt, men for fanden det gør ondt

Vores parforhold lider også min mand kan snart ikke overskue mere skemalagt sex, vi savner spontanitet!!

Jeg har fået tid til kursus i at stikke den 14 august, og vi har egentlig talt om at "holde pause" fra æl test, beregning osv osv. Men er det dumt, jeg er i tvivl.... Kan man i min alder tillade sig at spilde 4 mdr, når man har prøvet i snart to år og været i behandling i et år??

Er forvirret og samtidig er følelsesregistret ved at
have spillet på alle tangenter

Andre der har haft lyst til at give op?? Synes det er så svært at tale med min mand om, så I får lige dagens opgivende opstød....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

esioul

babywish13 skriver:

Jeg er på vej ned i en trist dal........ Lige pt har jeg lyst til at droppe hele projektet. Synes det er så svært at ens krop hele tiden er i alarmbredsskab!! Enten på grund af hormoner, spekulationer omkring æl-test, er alt som det skal være Og så lige alle dem der selvfølgelig bare lige bliver gravide.

Jeg har altid sagt at jeg ikke ville blive sådan en der ikke kunne glædes på andres vegne - det kan jeg skam også godt, men for fanden det gør ondt

Vores parforhold lider også min mand kan snart ikke overskue mere skemalagt sex, vi savner spontanitet!!

Jeg har fået tid til kursus i at stikke den 14 august, og vi har egentlig talt om at "holde pause" fra æl test, beregning osv osv. Men er det dumt, jeg er i tvivl.... Kan man i min alder tillade sig at spilde 4 mdr, når man har prøvet i snart to år og været i behandling i et år??

Andre der har haft lyst til at give op?? Synes det er så svært at tale med min mand om, så I får lige dagens opgivende opstød....

Det er helt normale tanker

Du er velkommen til at skrive privat hvis du får brug for det

Anmeld

24. april 2013

tweety2060

babywish13 skriver:

gud hvor kan jeg nikke genkende til det du skriver..... på nær nogle enkelte sætninger så kunne jeg have skrevet det....
tror desværre det er helt normalt at ville det SÅ meget at det gør ondt, og så alligevel ikke for der er næsten intet "normalt og spontant", det hele er planlagt/ på klokkeslæt.... Men igen så tør man næsten ikke at sige nej, for hvilke konsekvenser kan det ikke have....
skriv endelig og pøj pøj med det hele

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

Nogle gange bliver det hele bare for meget, og man har lyst til at flygte et andet sted hen, hvor livet abre er perfekt og man får ens store drøm opfyldt.

Husk at det er i orden at have de tanker, du har. Også selvom det nogle gange føles som om andre ikke forstår det eller kan sætte sig ind i det.

Du skal nok komme op igen og få det bedre. Indtil da skal du forkæle dig selv med alt det, du godt kan lide... Nyd det gode vejr, en god kop kaffe/te, tag ud og shop osv.

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

babywish13 skriver:

Det er helt forståeligt at du har det sådan, der er en følsesmæssig rutsjebane tur du er i lige nu. Og det er helt ok at tænke sådan.
Jeg er selv i en pause fra det hele, har prøvet i 3 år nu. Så trængte til lidt ro og vi har kun et forsøg tilbage, så her var pausen virkelig tiltrængt.
Så ja jeg ville godt kunne finde på at holde pausen.

Og ja det vrimler med gravide alle steder, det er sgu lidt hårdt. Ok det et ok at have det svært med dem, man skal lige vænne sig til det

Håber ikke det blev alt for meget sludder, men det jeg ville med det ee bare at sige du er ikke alene, det er helt ok og så sender jeg dig en masse med på vejen

Anmeld

25. april 2013

ditski

babywish13 skriver:

Åh hvor kan jeg sætte mig fuldt ud i det du skriver.
Det er så hårdt, og specielt når ens krop spiller et pus med en og man har alle symptomer på graviditet og så ens mens kommer. Så ryger man da helt ned. Og tanken om at skulle starte igen, og igennem det samme med samme resultat.

Vi holdte også en pause på nogle måneder men er på den igen nu og det er bare sådan om igen.

Og så se og hører om andre der bare bliver gravide med det samme, eller logge på fb og se statusopdateringer eller billeder om og af små børn. Så får man lige et hak ned.

Jeg forsøger at holde modet oppe, tænke positivt og forsøge ikke at lade det påvirke mig. Selvom det er nemmere sagt end gjort.
Jeg har også mine nedtur/tudeture
Det er træls men det skal nok komme til os også, så hold modet oppe vi må støtte hinanden

Anmeld

28. april 2013

et-ønske

Tusind tak for Jeres svar det er rart at have et sted at læsse af!! For ikke mange forstår hvilket helvede det er og ja jeg ved godt at jeg endnu ikke har været lige så meget igennem som mange af Jer andre! Tror min største frustration er at jeg hele tiden havner mellem to stole på sygehuset, og ingen tager ansvar eller forklarer os rigtigt hvad der foregår?!

Skal have min mens i næste uge, er "spændt" på om den kommer er lidt i tvivl om hvornår jeg kan teste havde æl den 20/4 (er en sen ægløser) ifølge dage/kalender (28 dage i min cyklus) skal min mens komme mandag eller tirsdag - hvornår ville I teste???

Anmeld

28. april 2013

La´chrissen

babywish13 skriver:

Tusind tak for Jeres svar det er rart at have et sted at læsse af!! For ikke mange forstår hvilket helvede det er og ja jeg ved godt at jeg endnu ikke har været lige så meget igennem som mange af Jer andre! Tror min største frustration er at jeg hele tiden havner mellem to stole på sygehuset, og ingen tager ansvar eller forklarer os rigtigt hvad der foregår?!

Skal have min mens i næste uge, er "spændt" på om den kommer er lidt i tvivl om hvornår jeg kan teste havde æl den 20/4 (er en sen ægløser) ifølge dage/kalender (28 dage i min cyklus) skal min mens komme mandag eller tirsdag - hvornår ville I teste???

Er det i morgen, eller næste mandag du forventer mens? For hvis det er i morgen, kan du vist godt prøve en lille test

Anmeld

28. april 2013

et-ønske

La´chrissen skriver:

Er det i morgen, eller næste mandag du forventer mens? For hvis det er i morgen, kan du vist godt prøve en lille test

Det er imorgen at mens skal komme ifølge cyklus - jeg vil selvfølgelig helst have at det bliver væk har slet ingen fornemmelse af om den er der eller ej
Har en smule murren og ømme bryster - men kommer i tvivl om jeg altid har det sådan
Åhhhh hader at skulle teste..... Man er jo vant til det negative resultat

Anmeld

28. april 2013

La´chrissen

babywish13 skriver:

Det er imorgen at mens skal komme ifølge cyklus - jeg vil selvfølgelig helst have at det bliver væk har slet ingen fornemmelse af om den er der eller ej
Har en smule murren og ømme bryster - men kommer i tvivl om jeg altid har det sådan
Åhhhh hader at skulle teste..... Man er jo vant til det negative resultat

Har du følelsen af mens?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.