ÆL-sprøjte, fra positiv til negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2013

CroQuis

Hmm ja. Vidste ikke rigtig hvad overskriften skulle være, så kan være den er lidt underlig

Men denne gang, vil jeg for sjov, prøve at teste hvornår ÆL-sprøjten er ude af min krop. Ja lidt sjov skal man vel have ventetiden til at gå med  

Ville derfor bare høre om HCG også halverer sig hver anden dag, i takt med ÆL-sprøjten forsvinder, ligesom det fordobler sig NÅR man er gravid? Sådan at det er bedst at teste hver 2. dag eksempel?

Er der nogle der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Hmm ja. Vidste ikke rigtig hvad overskriften skulle være, så kan være den er lidt underlig

Men denne gang, vil jeg for sjov, prøve at teste hvornår ÆL-sprøjten er ude af min krop. Ja lidt sjov skal man vel have ventetiden til at gå med  

Ville derfor bare høre om HCG også halverer sig hver anden dag, i takt med ÆL-sprøjten forsvinder, ligesom det fordobler sig NÅR man er gravid? Sådan at det er bedst at teste hver 2. dag eksempel?

Jeg ved det ikke, mens synes jeg har læst at flere tester hver dag.. Men skal ikke kunne sige om det er rigtigt

Anmeld

24. april 2013

Rockertand

CroQuis skriver:

HCG's halveringstid er meget vejledende ca. 1 døgn, men det er forskelligt fra kvinde til kvinde, prøv/test dig frem

Anmeld

24. april 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Jeg ved det ikke, mens synes jeg har læst at flere tester hver dag.. Men skal ikke kunne sige om det er rigtigt

Nårh okay.

Tror bare jeg tager hver anden/tredje dag så  Ingen grund til at spilde flere tests end nødvendigt

Anmeld

24. april 2013

CroQuis

Rockertand skriver:

HCG's halveringstid er meget vejledende ca. 1 døgn, men det er forskelligt fra kvinde til kvinde, prøv/test dig frem

Okay, det gør jeg bare

Er jo heller ikke så vigtigt om det er 11 eller 12-dagen det forsvinder, men synes bare lige jeg ville prøve  Kedsomhed kan vi vel kalde det

Anmeld

25. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Som udgangspunkt er halveringstiden 27 timer,men når det så er sagdt,kan ÆL sprøjten være i kroppen i op til 14 dage.

Anmeld

25. april 2013

CroQuis

Mor_til_2_unger skriver:

Som udgangspunkt er halveringstiden 27 timer,men når det så er sagdt,kan ÆL sprøjten være i kroppen i op til 14 dage.

Vil det så sige, at hvis man tester efter 7 dage, og den er negativ, kan ÆL-sprøjten stadig påvirke resultatet dage efter???  

Anmeld

25. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej er testen først negativ,er ÆL sprøjten ude af kroppen,så bliver testen positiv igen,er det fordi du selv danner HCG. 

Anmeld

26. april 2013

CroQuis

Mor_til_2_unger skriver:

Nej er testen først negativ,er ÆL sprøjten ude af kroppen,så bliver testen positiv igen,er det fordi du selv danner HCG. 

Okay, det er også mere logisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.