for lidt i barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har modtaget brev i min eboks idag, hver 3. måned får jeg en uge ekstra udbetalt altså for 5 uger, men kan se at jeg kun har fået for 4 uger? hvordan ser det ud hos jer? plejer det ikke at være sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Annette A

Hej

Nu har jeg ikke talt uger, men har også fået for 4 uger, så tænker det måske først er næste gang de 5 uger indtræffer. Jeg har egentlig aldrig tænkt over hvor lang tid der er gået imellem og bare tænkt det var noget der forekom en gang imellem uden faste intervaller. Men kan da være man skulle tælle på det ,men altså har også fået 4 ugers betaling som du har det. 

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Christina A skriver:

Hej

Nu har jeg ikke talt uger, men har også fået for 4 uger, så tænker det måske først er næste gang de 5 uger indtræffer. Jeg har egentlig aldrig tænkt over hvor lang tid der er gået imellem og bare tænkt det var noget der forekom en gang imellem uden faste intervaller. Men kan da være man skulle tælle på det ,men altså har også fået 4 ugers betaling som du har det. 

jeg har ringet og det er først næste gang. tak for svar

Anmeld

25. april 2013

kbm1

øhh det lyder underligt så vidt jeg ved er det i denne måned har jeg dafået for 5 uger???!

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

kbm1 skriver:

øhh det lyder underligt så vidt jeg ved er det i denne måned har jeg dafået for 5 uger???!

Ja jeg plejer også at få det hver 3.måned men de sagde at det er først næste gang,

Anmeld

25. april 2013

kbm1

underligt for så vidt jeg ved skal vi have for 4 uger næste gang og  så 5 igen næste månede igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.