Dag 1 - At stoppe med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
1 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

God eftermiddag Kære Baby.dk-brugere

IDAG er Kæresten og jeg stoppet med at ryge, og HOLD op hvor er det bare smadder HÅRDT !!!

Til jer der har røget i mange år, og som er stoppet, - hvor lang tid gik der før i ikke var rygetrangene mere?

Jeg kan også mærke at det er ikke bare nikotinen der er svært at undværre, men jeg kommer til at savne at ryge helt vildt! når jeg tænker på til sommer og vi skal sidde i en eller anden park og hygge, så kommer jeg til at savne det at ryge.

er det også en følese som går væk ? Lige nu synes jeg det virker FOR svært, men jeg er super motiveret til det, derfor vi stopper, men håber savnet af at ryge går væk også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

baby012

Min kæreste stoppede fra den ene dag til den anden for tre år siden.. 

Han er stadig rygetrængende  

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Min kæreste stoppede fra den ene dag til den anden for tre år siden.. 

Han er stadig rygetrængende  

Årh det er ikke så motivernde at høre på....

Håber ikke jeg er rygetrængene så længe

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

IDAG er Kæresten og jeg stoppet med at ryge, og HOLD op hvor er det bare smadder HÅRDT !!!

Til jer der har røget i mange år, og som er stoppet, - hvor lang tid gik der før i ikke var rygetrangene mere?

Jeg kan også mærke at det er ikke bare nikotinen der er svært at undværre, men jeg kommer til at savne at ryge helt vildt! når jeg tænker på til sommer og vi skal sidde i en eller anden park og hygge, så kommer jeg til at savne det at ryge.

er det også en følese som går væk ? Lige nu synes jeg det virker FOR svært, men jeg er super motiveret til det, derfor vi stopper, men håber savnet af at ryge går væk også.

det ER pisse hamrende hårdt!!

og hvor er det skide godt i har valgt at stoppe!!

jeg stoppede selv med at ryge da jeg fandt ud af jeg var gravid, det var i slutningen af august - og jeg har til tider stadig lyst til at ryge, det er mere og mere sjældent lysten melder sig, men den er der en gang imellem

men jeg synes 100% det var den første uge der var sværest, ÅH hvor kunne jeg have røget 500 smøger, men nu jeg jo glad for jeg ikke gjorde det (og det tror jeg vidst også supermanden i maven er glad for)

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det ER pisse hamrende hårdt!!

og hvor er det skide godt i har valgt at stoppe!!

jeg stoppede selv med at ryge da jeg fandt ud af jeg var gravid, det var i slutningen af august - og jeg har til tider stadig lyst til at ryge, det er mere og mere sjældent lysten melder sig, men den er der en gang imellem

men jeg synes 100% det var den første uge der var sværest, ÅH hvor kunne jeg have røget 500 smøger, men nu jeg jo glad for jeg ikke gjorde det (og det tror jeg vidst også supermanden i maven er glad for)

Ja, lige nu sidder jeg også at tænker at jeg vil skide de gode agumenter for at stoppe med at ryge et stykke. for jeg er bare SÅÅÅ rygetrængene, og har lyst til at tude, det er SLEMT...men vi har Ingen smøger i huset, men jeg er så tæt på at sige til kæresten at så ryger vi KUN 3 smøger om dagen, men det bliver jo ikke ved det tænker jeg!

Ååååh, ja vil nok i lang tid '' savne '' det lidt ! men bare den Væreste Træng går over efter en Uge.

synes det er noget MØG at man kan være så afhængig af sådan noget...

hvad gjorde du for at stille din rygetrang ? Og når det var værst? der hvor man har lystt til at rippe hele butikken for cigaretter ?!

Flot af dig at været stopppet og har holdt det

jeg er gravid i uge 23+

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, lige nu sidder jeg også at tænker at jeg vil skide de gode agumenter for at stoppe med at ryge et stykke. for jeg er bare SÅÅÅ rygetrængene, og har lyst til at tude, det er SLEMT...men vi har Ingen smøger i huset, men jeg er så tæt på at sige til kæresten at så ryger vi KUN 3 smøger om dagen, men det bliver jo ikke ved det tænker jeg!

Ååååh, ja vil nok i lang tid '' savne '' det lidt ! men bare den Væreste Træng går over efter en Uge.

hvad gjorde du for at stille din rygetrang ? Og når det var værst? der hvor man har lystt til at rippe hele butikken for cigaretter ?!

jeg er gravid i uge 23+

men 3 bliver til 5 der bliver til 10 der bliver til 20

jeg sørgede for at holde mig beskæftiget med noget andet, gik en tur, gjorde rent, spiste et eller andet (helst sundt så man ikke bliver trumle tyk) bare sørgede for at flytte fokus, trængen til cigaretten går over igen efter et par minutter - og du vil fortryde noget så inderligt hvis du bukker under og ryger, så vil alt det hårde arbejde være spildt og så kan du starte forfra igen..

Anmeld

24. april 2013

kbm1

jeg holdte  for 8 måneder siden da jeg fandt ud af jeg var gravid.. jeg havde røget en pakke hver dag i 14 år.. og det var hårdt i starten synes de første 3 dage var rigtig slemme og så var de første to uger der hvor jeg tænkte mest på det...

men der efter blev jeg virkelig glad for at holde.. det føltes derefter som en lettelse at være fri for det... jeg kan da godt savne det lidt en sjælden gang i mellem men det kommer bare aldrig til at styre mig igen

og helt ærligt så troede jeg ikke på at jeg nogensinde kunne holde

jeg er så glad for det den dag idag men det kræver virkelig ryggrad i starten.. hold ud det bliver bedre

Anmeld

24. april 2013

mrhl

Anonym skriver:

Den første uge synes jeg var ulidelig, efter det havde jeg stadig trang til at ryge men ikke så voldsomt som i starten. fandt så ud af at jeg var gravid og så synes jeg at det gav rigtig god mening at holde fast i beslutningen. I øjeblikket har jeg 'heldigvis' så slem kvalme at rygning ikke på nogen måde kommer til at ske xD det er vigtigt at du ikke lader dig overtale af stemmen inde i hovedet der i dag og de næste par dage vil prøve at overbevise dig om at en enkelt lille smøg er ok :-) held og lykke

Anmeld

24. april 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Kæft hvor er du sej

Vil sige de første 48 timer er langt de væreste. Bare hold ud.

Den gang jeg holdt med at ryge tillod jeg mig selv at æde alt det jeg havde lyst til i de første 48 timer.

Ellers så sådan noget som aml tyggegummi og at børste tænder kan hjælpe med trangen til at ryge.

Jeg har været røgfri i 3½ år nu og jeg savner det ikke mere men indrømmet der gik noget tid inden jeg ikke havde trangen mere.

Anmeld

24. april 2013

Malenect

Anonym skriver:

jeg er gravid i uge 23+

Jeg stoppede for 7 mdr siden , fra den ene dag til den anden, da jeg læste bogen " endelig ikke ryger " , og jeg har ALDRIG savnet det ! Det har været en mirakel kur for mig !!

Læs bogen!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.