Kedeligt og gå hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Hvad kan jeg dog lave mens jeg er sygemeldt med bækkenløsning og går hjemme, jeg keder mig helt vildt og har ingen ide om hvad jeg jeg skal lave. nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Misscbn

MiichellaMalou skriver:

Hvad kan jeg dog lave mens jeg er sygemeldt med bækkenløsning og går hjemme, jeg keder mig helt vildt og har ingen ide om hvad jeg jeg skal lave. nogen gode råd?

Ja jeg gik på barsel 2 mdr før termin og kedet mig ret meget

men jeg begyndte at flette tasker/punge og lave kreative ting 

Anmeld

24. april 2013

Kidztown

Jeg vil også sige prøv at lave noget kreativt.

Det gjorde jeg og det har udmundet sig i en ny webshop

Anmeld

24. april 2013

dola

MiichellaMalou skriver:

He he der er jo alle de klassiske læse bøger(både romaner(kan anbefale Saga Borg) og faglitteratur(om babyer eller heste eller hvor dine interesser nu ligger)), strikke, hækle og sy.

Og så er der planlægning af barnedåb, få lavet mad, bagt til når baby kommer, 90210 er lige startet forfra! , få samlet alle de løse opskrifter i én kogebog, få lavet en kalender med alle familie fødselsdage..?!?

Var det nokk..?

Anmeld

24. april 2013

MorTilEn2013Dreng

blankholm skriver:

Ja jeg gik på barsel 2 mdr før termin og kedet mig ret meget

men jeg begyndte at flette tasker/punge og lave kreative ting 

Problemet er også bare skal til at flyt så alt er jo i flyttekasser, og er slet ikke så kreativ Hehe

Anmeld

24. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Kidztown skriver:

Jeg vil også sige prøv at lave noget kreativt.

Det gjorde jeg og det har udmundet sig i en ny webshop

Er slet ikke så kreativ Hehe.. Er meget sådan vil gerne være sammen med nogen. Keder mig stort set altid når jeg er alene

Anmeld

24. april 2013

MorTilEn2013Dreng

dola skriver:

He he der er jo alle de klassiske læse bøger(både romaner(kan anbefale Saga Borg) og faglitteratur(om babyer eller heste eller hvor dine interesser nu ligger)), strikke, hækle og sy.

Og så er der planlægning af barnedåb, få lavet mad, bagt til når baby kommer, 90210 er lige startet forfra! , få samlet alle de løse opskrifter i én kogebog, få lavet en kalender med alle familie fødselsdage..?!?

Var det nokk..?

Har ingen bøger Hehe, og vil helst ikke låne endnu da jeg skal til at flyt, men har pakket alt det ned jeg kunne.
Barnedåb kunne jeg måske begynde og planlægge selvom det først bliver oktober november måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.