:-/ savnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes det gir fulstændig fint mening!!  Og et  herfra får du også! Vh stine

Der skulle være punktum imellem Mening . Jeg savner ham. Det kunne læses forkert. Jeg savner ham.

det var alle de andre tanker jeg har, jeg ikke ved om giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Har brug for luft - har ingen at dele med så kommer ud her . 

Har lige været en tur forbi kirkegården og se til min fars gravsted, han gik bort i jan efter 1/2 års sygdom . Som altid triller tårerne ned af mine kinder. På vej der ned spillede de Rasmus seebach ( jeg er i live - mener jeg den hedder ) allerede der begyndte tårerne at trille ..

jeg havde desværre ikke tæt bånd til min far grundet mange ting i min barndom - men vi har ses til fødselsdag osv . Jeg besøgte ham ofte i hans sygdoms periode og heldigvis holdte vi jul sammen . 

Jeg ville give meget for at kunne skrue tiden tilbage og ændre tingene . Min far har aldrig været en mand af store ord og vi har aldrig fået snakket ud . Og hvor Ærger det mig den dag idag jeg ikke havde modet  til at tage den snak .

det ville havde betydet så meget idag :-( er plaget af dårlig samvittighed over at have spildt tiden . Og nu er det bare for sent 

savner dig - håber du ved hvad du betød for mig <3

Der skal styrke til at sætte ord på følelser så derfor 

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Der skal styrke til at sætte ord på følelser så derfor 

Tak  Så svært .. Har så mange tanker ... 

Anmeld

24. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Tak  Så svært .. Har så mange tanker ... 

Sådan er det jo desværre - på både ondt og godt. For du kan skrive nok så meget ned og du kan snakke så meget du har brug for, men så længe det ikke er til den person det er rettet mod vil du altid have det savn og den følelse indeni  MEN det er ikke spildt, tro på dét. Uanset så lærer du af det, både dig selv og i sidste ende en forhåbentligt form for accept af at nu er det sådan det er. 

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Sådan er det jo desværre - på både ondt og godt. For du kan skrive nok så meget ned og du kan snakke så meget du har brug for, men så længe det ikke er til den person det er rettet mod vil du altid have det savn og den følelse indeni  MEN det er ikke spildt, tro på dét. Uanset så lærer du af det, både dig selv og i sidste ende en forhåbentligt form for accept af at nu er det sådan det er. 

Jeg har ingen at snakke med om mine tanker . Så går med dem selv. Det hjælper ihvertilfald ikke på det.

tænker det nogen gange ville hjælpe og få luft for disse tanker.

men du har ret intet vil nok fjerne de tanker og følelser. 

Anmeld

24. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Har brug for luft - har ingen at dele med så kommer ud her . 

Har lige været en tur forbi kirkegården og se til min fars gravsted, han gik bort i jan efter 1/2 års sygdom . Som altid triller tårerne ned af mine kinder. På vej der ned spillede de Rasmus seebach ( jeg er i live - mener jeg den hedder ) allerede der begyndte tårerne at trille ..

jeg havde desværre ikke tæt bånd til min far grundet mange ting i min barndom - men vi har ses til fødselsdag osv . Jeg besøgte ham ofte i hans sygdoms periode og heldigvis holdte vi jul sammen . 

Jeg ville give meget for at kunne skrue tiden tilbage og ændre tingene . Min far har aldrig været en mand af store ord og vi har aldrig fået snakket ud . Og hvor Ærger det mig den dag idag jeg ikke havde modet  til at tage den snak .

det ville havde betydet så meget idag :-( er plaget af dårlig samvittighed over at have spildt tiden . Og nu er det bare for sent 

savner dig - håber du ved hvad du betød for mig <3

Jeg ved hvordan du har det. Jeg havde en onkel som jeg ikke havde snakket med i 10 år. Han døde så af kræft som 55 årig. Jeg ønsker dagligt at jeg kunne skruge tiden tilbage og være der hos ham.... Men det nytter ikke noget nu. Jeg håber han kan høre mine bønner og at selv om vi var uvenner så elskede jeg ham stadigvæk

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg ved hvordan du har det. Jeg havde en onkel som jeg ikke havde snakket med i 10 år. Han døde så af kræft som 55 årig. Jeg ønsker dagligt at jeg kunne skruge tiden tilbage og være der hos ham.... Men det nytter ikke noget nu. Jeg håber han kan høre mine bønner og at selv om vi var uvenner så elskede jeg ham stadigvæk

Tak for svar .. det er ikke nemt og ændre fortiden . heldigvis var vi ikke uvenner og ses ofte den sidste tid . Men jeg har / havde ikke tætte bånd til ham ( ej heller min mor )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.